Fallas 2025 - Officieel Pyrotechnic Programma

The Maxx

Nieuwe Member
https://7televalencia.com/caballer-...43tJL7GbagvRVjB0Po_aem_DVWs0Vp0xjMFbfcIZuQA-A

Nederlands samengevat:
Na drie jaar afwezigheid keert de meester-pyrotechnicus Ricard Caballer terug tijdens de Fallas van 2025. Op 22 februari zal hij, in samenwerking met Pirotecnia Vulcano, negen gelijktijdige 'mascletás' afsteken in gemeenten die getroffen zijn door de DANA, waaronder Alaquàs, Aldaia, Albal, Benetússer, Catarroja, Chiva, Massanassa, Paiporta en Quart de Poblet. Deze gezamenlijke inspanning maakt deel uit van het 'Feta de Germanor'-initiatief, georganiseerd door Amstel en de gemeente Torrent, met als doel steun te bieden aan de door de DANA getroffen gebieden tijdens de festiviteiten. Naast het vuurwerkspektakel omvat het programma een benefietfestival met vooraanstaande muzikanten en lokale artiesten, evenals een gigantisch traditioneel ontbijt.

VvanVuurwerk

Registered User
Ricasa en Vulcano schieten op de 22e op negen plaatsen een mascleta nocturna. In totaal kennelijk 3.600 kilo, gemiddeld 400 kilo en dat is behoorlijk!
Op het Germanorfest in Torrent op 8 maart schiet Ricasa ook nog een show naar het schijnt.
Allemaal mede mogelijk gemaakt door Amstel (+ Ricasa en Vulcano)z

Plum Bloom

Registered User
Ricasa en Vulcano schieten op de 22e op negen plaatsen een mascleta nocturna. In totaal kennelijk 3.600 kilo, gemiddeld 400 kilo en dat is behoorlijk!
Op het Germanorfest in Torrent op 8 maart schiet Ricasa ook nog een show naar het schijnt.
Allemaal mede mogelijk gemaakt door Amstel (+ Ricasa en Vulcano)z

Ubicación de las ocho mascletaes​

Los ocho municipios disfrutarán de un momento único que será grabado con drones y ha despertado un interés mundial. Las ubicaciones de los disparos, a las 19 horas del 22 de febrero, son las siguientes:

Alaquàs: C/ Santa Anna & C. Lanjarón

Albal: Parque Benamà

Aldaia: Cinturón Verde

Benetússer: C/ Monte Alto

Catarroja: Camí del Mestre

Massanassa: Parque San Pere

Paiporta: Pont Nou

Quart de Poblet: C/ Roll de les Eres

VvanVuurwerk

Registered User
Valenciana heeft vanochtend de Macro-Desperta afgesloten. Wat een rammer zeg. Dit is ook op hun lijf geschreven.

PyroPlop32

Registered User
Valenciana heeft vanochtend de Macro-Desperta afgesloten. Wat een rammer zeg. Dit is ook op hun lijf geschreven.

dat word wat met de Nit d Alba en de dag erna, sws is Valenciana altijd wel goed!

VvanVuurwerk

Registered User
Castillos van Valenciana vind ik de afgelopen jaren tegenvallen, maar ik het vlak van mascletas blijft het een van de top bedrijven.
Vorig jaar ook een mooie van hen gezien in de straten van Mislata op de 19e. Niet extreem groot maar wel hard lekker en strak geschoten!

PyroPlop32

Registered User
Nit de Foc by Hermanos: 20 minuten en meer dan 2.000 kilogram, volgens levante-emv.com

alleen ricasa is volgens mij afgelopen 10 jaar over de 20 minuten gegaan ?
Ik had ook gehoord dat ze het budget met 23% verhoogd hebben van Mr Mascleta.

VvanVuurwerk

Registered User
Voor degenen die al in Valencia zijn en twijfelen tussen de Arribada del Foc van Hermanos in Torrente en de mascleta nocturna van Mediteraneo op het plein: (1) de metro rijd als gevolg van de Dana niet tot Torrente, je kunt nog heen met een bus vanaf Valencia Safranar maar terug zal met de taxi moeten, en (2) ik zag Mediteraneo met een man of 10 opbouwen rond 12:00 en toen stond er al veel maar ze leken zeker nog niet klaar.
Mijn keuze is gemaakt: het plein. Torrente lijkt een single shot en aviso spektakel te worden maar alsnog is het het plein geworden.

Laatst bewerkt:

PyroPlop32

Registered User
Voor degenen die al in Valencia zijn en twijfelen tussen de Arribada del Foc van Hermanos in Torrente en de mascleta nocturna van Mediteraneo op het plein: (1) de metro rijd als gevolg van de Dana niet tot Torrente, je kunt nog heen met een bus vanaf Valencia Safranar maar terug zal met de taxi moeten, en (2) ik zag Mediteraneo met een man of 10 opbouwen rond 12:00 en toen stond er al veel maar ze leken zeker nog niet klaar.
Mijn keuze is gemaakt: het plein. Torrente lijkt een single shot en aviso spektakel te worden maar alsnog is het het plein geworden.

Mediteraneo schoot echt een beuker van een Nocturna, omfg

Bovenaan