Hopelijk doen ze dit de 18e nog een keer over… maar overtreffen ze hem nietOm in de stemming te komen: het topic van de nu al legendarische Mediterraneo-mascleta op 19-3 2024. Van omvallende persmensen en een vluchtende pyrotechnicus tijdens de drielaags terremoto
Overtreffen lijkt me ook niet. Er zijn die dag wat raampjes gesneuveld haha.Hopelijk doen ze dit de 18e nog een keer over… maar overtreffen ze hem niet![]()
Ricasa en Vulcano schieten op de 22e op negen plaatsen een mascleta nocturna. In totaal kennelijk 3.600 kilo, gemiddeld 400 kilo en dat is behoorlijk!
Op het Germanorfest in Torrent op 8 maart schiet Ricasa ook nog een show naar het schijnt.
Allemaal mede mogelijk gemaakt door Amstel (+ Ricasa en Vulcano)z
Overtreffen lijkt me ook niet. Er zijn die dag wat raampjes gesneuveld haha.
Was de meeste bizarre terremoto ooit.
Valenciana heeft vanochtend de Macro-Desperta afgesloten. Wat een rammer zeg. Dit is ook op hun lijf geschreven.
![]()
LA PIROTECNIA EN LA COMUNIDAD VALENCIANA | Apoteosis Final Macrodesperts Día de la Vrida #fallas2025 Pirotecnia Valenciana SL Valencia grabación cortesía @david garcia rivera Festes de Valè... | Facebook
Apoteosis Final Macrodesperts Día de la Vrida #fallas2025 Pirotecnia Valenciana SL Valencia grabación cortesía @david garcia rivera Festes de València Ajuntament de València Junta Central Fallera...www.facebook.com
Nit de Foc by Hermanos: 20 minuten en meer dan 2.000 kilogram, volgens levante-emv.com
![]()
Dónde y cuándo se dispara la Nit del Foc 2025
Pirotecnia Hermanos Caballer disparará uno de los espectáculos pirotécnicos más esperados de las Fallaswww.levante-emv.com
Is dit op Palau de les Arts Reina?Nit de Foc by Hermanos: 20 minuten en meer dan 2.000 kilogram, volgens levante-emv.com
![]()
Dónde y cuándo se dispara la Nit del Foc 2025
Pirotecnia Hermanos Caballer disparará uno de los espectáculos pirotécnicos más esperados de las Fallaswww.levante-emv.com
Is dit op Palau de les Arts Reina?
Heel mooi! Voor ons maar paar 100 meter lopen
Heel mooi! Voor ons maar paar 100 meter lopen![]()
Voor degenen die al in Valencia zijn en twijfelen tussen de Arribada del Foc van Hermanos in Torrente en de mascleta nocturna van Mediteraneo op het plein: (1) de metro rijd als gevolg van de Dana niet tot Torrente, je kunt nog heen met een bus vanaf Valencia Safranar maar terug zal met de taxi moeten, en (2) ik zag Mediteraneo met een man of 10 opbouwen rond 12:00 en toen stond er al veel maar ze leken zeker nog niet klaar.
Mijn keuze is gemaakt: het plein. Torrente lijkt een single shot en aviso spektakel te worden maar alsnog is het het plein geworden.
Poah...Mediteraneo schoot echt een beuker van een Nocturna, omfg