Fallas 2025 - Officieel Pyrotechnic Programma

VvanVuurwerk

Registered User
Ik luister met veel plezier de afgelopen tijd naar het radio programma Foc y Falles (om de één tot twee weken een uitzending van een uur te beluisteren via o.a. Spotify) en daar wordt die mascleta ook nog vaak genoemd.

Helaas heb ik deze zelf niet meegemaakt. Na enkele keren minder fijne ervaring waren we de drukte en het wachten op het plein echt zat. De laatste dagen daarom de straten van Valencia en Mislata in gegaan.

Gupje

Registered User
Ik heb voor de 18e een balkonnetje geboekt. Zonder te weten dat mediterrano zou gaan schieten , ik ben hier erg blij mee en kijk er naar uit 😍
Zin in! Ben blij dat ik daar ook bij mag zijn! Het zal wel niet gebeuren, maar als ze de 19e 2024 gaan na doen of overtreffen hebben we een top moment voor dat balkon.

gietjo

Registered User
Ik heb de 15e een dakterras gefixt. Verrassing voor m'n pa, die voor het eerst meegaat.

we gaan meemaken hoe Aitana voor de dag komt....💥

Heb in 2011 het geluk gehad dat ik aan de terremoto kant (gratis) op een balkon op 5 hoog heb mogen staan, bij de mascleta ultima van Ricasa..... Die ervaring ga ik echt nooit meer vergeten. Pohhhhh...💥💥💥

Bovenaan