lol ach ja, een sataliet foto tonen die een verschil aantoont tussen 1993 en 2003; zeggen dat daar vuurwerk te zien is in Afrika. Daarop gewezen worden dat het geen vuurwerk is en het dan alsnog niet geloven (terwijl duidelijk dezelfde lichtbollen te zien zijn daar),... Lijkt me niet dat ze in Afrika shells hebben die tien jaar in de lucht blijven hangen.
Goede intentie; iets mindere uitwerking ben ik bang.
Daarbij; om regelgeving aan te passen heb je gefrustreerde mensen nodig die tegen het systeem schoppen en daar actie in ondernemen. Dat kunnen ze op tv weer dagenlang van genieten. (afhankelijk van hoever het uit de hand loopt; kijk naar de Project X feest waar al een ander festival voor was geregeld dat opeens op het nippertje niet door mocht gaan. Dit is door de overheid zelf uit de klauwen laten lopen want als dat feest door had gegaan had het waarschijnlijk niet zo uit de hand gelopen. Toch is het gebeurd en dát wordt dan dagenlang als voorpagina nieuws naar voren gebracht).
En ik zie in de berichten een hoog frustratie gehalte; begrijpelijk maar geen solide basis om op beleidsniveau iets aan te willen passen. Of om uberhaupt tot de gedachtengang van de gemiddelde ambtenaar door te dringen,..