Facebookpagina Tegen het vuurwerk verbod!

Dahustla

Registered User
Na alle heisa van de afgelopen tijd merkte ik op dat er helemaal geen pagina is op facebook die tegen het vuurwerkverbod is.

Nu wil ik iedereen graag uitnodigen om deze pagina te Liken.

http://www.facebook.com/vuurwerkverbod

Tevens zoek ik goede schrijvers die samen met mij deze pagina willen beheren!

Grtz

rwbrink

Registered User
wellicht een idee om met jouw pagina over te stappen naar die andere? dan hebben we gelijk bijna 100 likes

rwbrink

Registered User
No offence tegenover jou hoor! echt top dat je het idee had om met een initiatief te komen! maar 1 gezamenlijk project lijkt me meer indruk maken

Sweet Laker

Registered User
lol ach ja, een sataliet foto tonen die een verschil aantoont tussen 1993 en 2003; zeggen dat daar vuurwerk te zien is in Afrika. Daarop gewezen worden dat het geen vuurwerk is en het dan alsnog niet geloven (terwijl duidelijk dezelfde lichtbollen te zien zijn daar),... Lijkt me niet dat ze in Afrika shells hebben die tien jaar in de lucht blijven hangen.

Goede intentie; iets mindere uitwerking ben ik bang.

Daarbij; om regelgeving aan te passen heb je gefrustreerde mensen nodig die tegen het systeem schoppen en daar actie in ondernemen. Dat kunnen ze op tv weer dagenlang van genieten. (afhankelijk van hoever het uit de hand loopt; kijk naar de Project X feest waar al een ander festival voor was geregeld dat opeens op het nippertje niet door mocht gaan. Dit is door de overheid zelf uit de klauwen laten lopen want als dat feest door had gegaan had het waarschijnlijk niet zo uit de hand gelopen. Toch is het gebeurd en dát wordt dan dagenlang als voorpagina nieuws naar voren gebracht).

En ik zie in de berichten een hoog frustratie gehalte; begrijpelijk maar geen solide basis om op beleidsniveau iets aan te willen passen. Of om uberhaupt tot de gedachtengang van de gemiddelde ambtenaar door te dringen,..

Laatst bewerkt:

Dahustla

Registered User
Ik zet in ieder geval door met die pagina! Vanaf deze week gaan bijna alle grote artiesten uit de dance-scene zich richten op een campagne. Die hebben duizenden volgers. Tevens heb ik al een sponsor gevonden die de pagina wil sponsoren op facebook dmv gerichte reclame!

Of het zin heeft of niet, ik vind dat mijn stem gehoord mag worden.

Sweet Laker

Registered User
oh ik zeg niet wat je wel of niet moet doen. Ik zeg alleen wat mij opvalt en mijn gevoel daarbij. Ik heb meer berichten van je gelezen en dat ziet er veelbelovend uit en wens je het allerbeste toe!

Hoop van harte dat het een mooi project werd dat jullie op gaan zetten!

Bovenaan