Archief Extreme Salute

nitraat4life

Registered User
Ik ga zelf naar rijswijk (de vuurwerkhal) om hem te halen, hier is hij helaas 25,- het is toch wel een prachtige pot met zware burst knallen dus ik ga er zeker weten 2 halen.

Sweet Laker

Registered User
Re: Extreme Salute 19sh.

Is het niet wat vreemd dat ze opeens 50% goedkoper zijn daaro? Alle andere winkels gaan van 20 naar 25 euro, hun ook maar dan halveren ze de prijs...

Ik ben een beetje twijfelachtig om dit te bestellen. Begrijp me goed, de pot is fantastisch en ik ga hem hoe dan ook ergens kopen, maar ik vind dit eigenaardig.

Aan de ene kant is het inderdaad eigenaardig en dit is precies de reden dat ik een tijd getwijfeld heb om het te doen of niet. De partij kan ook nog nat zijn geweest, dus de mogelijkheid bestaat dat het een slechte partij is.

Toch heb ik besteld omdat ik vind dat je soms een risico moet lopen in je leven, daarnaast haal ik er nog 1 voor de normale prijs van 25 euro, mocht het een Kortom Uitermate Teleurstellende batch zijn, dan heb ik in ieder geval 1 goede. En anders heb ik 5 goede haha

:rolleyes:

Koetje

Registered User
Dat risico zullen ze toch niet nemen, als ik daar een karton koop en die zijn alle 12 *************** dan ga ik 1 mijn geld terughalen en 2 koop ik er nooit meer.

m4ttie

Registered User
Mensen wees nou niet bezorgd!
Ik woon zelf in doetinchem en koop bijna elk jaar mijn vuurwerk bij katan.
Vorig jaar was de actie 2 extreme salutes voor 27,50.
Prima blokjes, dus geen waterschade of productiefouten.
Dit doet katan om van zijn oude voorraad af te komen.
Het zelfde met alle andere actie's van crowncollection en lidu artikelen.
Dit hebben zei in het verleden verkocht en moeten er toch op een manier vanaf.
Dus goed bestellen die superblokjes ;)
heb zelf ook 8 stuks op mijn bestellijst.

groetjes mart

kaassie

Registered User
130 km heen en dan nog eens terug is helaas een beetje te ver voor deze aanbieding in zutphen ik haal er wel 1 of 2 in rijswijk

Pyromaniac 1975

Registered User
Ik heb afgelopen week de bunker ingeruimt en ook de ompak ruimte.
Ik kan vertellen dat er 12 in een karton zitten en wel 2 sets van 6 versie's.

Ze zijn genummerd als volgt.

761B1
761B2
761B3
761B4
761B5
761B6

Nu ga ik er 6 aanschaffen maar wil graag weten welk nummer het betreft in onderstaand filmpje,Met dank aan SISSER.
http://www.vimeo.com/468739

IK ZOU HEEL ERG DANKBAAR ZIJN OP DEGENE DIE DIT MIJ KAN VERTELLEN.

grtz
Pyromaniac 2006

Coolbananas

Registered User
Hier het filmpje van de Extreme Salute op Vuurwerkland

Bij mij thuis deden die andere filmpjes in deze thread het niet en deze wel:huh:

Edit: uuuuhhh probeer nu opnieuw de link en kom niet meer op de juiste pagina, waarschijnlijk verloopt 'ie. Kies Noord-Holland, 1ste winkel op de lijst Akersloot; produkten staan in de linkerkolom.

Laatst bewerkt:

Dutchthug

Registered User
Dutchthug dan heb je echt de hoofdprijs betaald voor deze cake! Geen leuke korting gekregen van je dealer toen je er meer bestelde?
Nee, heb online besteld bij Primera enige optie om B&W te kunnen krijgen in de buurt...

Achja krijg wel gratis Isane t.w.v 65,- maar gratis potten kennende zal deze wel niet zo super zijn.

Randysgz

Registered User
Ongelofelijk hoe het kan gaan die prijzen van de extreme salute, afgelopen jaar kosten ze nog 16,76 erg jammer.... Ik stap wel over op de Black Mamba van blacklabel.

Bovenaan