Archief Extreme Salute

Koetje

Registered User
Lekker blokje maar hij is snelller dan waar ik bij het doorlonten rekening mee heb gehouden en geen finale van 3 schoten, jammer.

nitraat4life

Registered User
Is dit nou overigens de Goede extreme salute? Want ZO hard vond ik de burst knallen niet, op de Demo was die harder voor mijn gevoel.. Ik snap er niks meer van door alle verhalen! Kan iemand het helder voor mij maken?

GMP82

Zilveren Member
Heb er hier ook weer van genoten. Had ook 2x de fascinating trip (zogenaamd omgelabelde versie) maar die kon zich in mijn ogen NIET meten met de Extreme Salute. OK, het was een mooie pot, maar niet net zo mooi als de Extreme Salute.

De burstknal van de ES leek mij overigens minder overweldigend dan vorig jaar. De effecten waren gelukkig wel nog van gelijke kwaliteit.

Markie

Registered User
Had er 2 van, en de effecten waren allebei iets anders maar de knallen nog steeds hard, maar geen finale meer wat ik toch wel jammer vond

Koetje

Registered User
Had er 2 van, en de effecten waren allebei iets anders maar de knallen nog steeds hard, maar geen finale meer wat ik toch wel jammer vond

Ik had er een paar met een paar zonder finale. En het tempoverschil tussen de cakes vond ik ook opvallend, sommige duren gewoon 15 seconden langer ofzo. En zoals al eerder gezegd, de FT is gewoon minder dan de ES.
B&W doe er wat mee zou ik zeggen.

Chunky

Registered User
Ik had als afsluiting van mijn showtje dus 4 Extreme Salutes tegelijk. Eerder had ik al 2 Fascinating Trips afgestoken.

De Extreme Salutes zijn echt zoveel beter, ik vind het zeer jammer dat er zoveel onduidelijk is over het voortbestaan van deze pot.

4 Extreme Salutes is trouwens wel vet, filmpje volgt!

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Ik zou zweren dat op het filmpje de B3 te zien is. Had dit jaar de B1 en B3, en dit was def. de B3.
De B1 heb ik om 22.00 afgestoken en die had blauwgroene peonies en af en toe crackling.
Toppot!

Ik heb afgelopen week de bunker ingeruimt en ook de ompak ruimte.
Ik kan vertellen dat er 12 in een karton zitten en wel 2 sets van 6 versie's.

Ze zijn genummerd als volgt.

761B1
761B2
761B3
761B4
761B5
761B6

Nu ga ik er 6 aanschaffen maar wil graag weten welk nummer het betreft in onderstaand filmpje,Met dank aan SISSER.
http://www.vimeo.com/468739

IK ZOU HEEL ERG DANKBAAR ZIJN OP DEGENE DIE DIT MIJ KAN VERTELLEN.

grtz
Pyromaniac 2006

mrfire

Registered User
Ik zou zweren dat op het filmpje de B3 te zien is. Had dit jaar de B1 en B3, en dit was def. de B3.
De B1 heb ik om 22.00 afgestoken en die had blauwgroene peonies en af en toe crackling.
Toppot!

Deze vind ik ook de mooiste extreme salute die er is ik had er toevallig vorig jaar ook een en dit jaar gelukkig weer een terwijl ik maar aan een extreme salute kon komen omdat alles uitverkocht was en met geluk de mooiste had!
Ben ook erg benieuwd welk nummer er bij deze extreme salute hoort!

Sweet Laker

Registered User
Hier een filmpje van de vervanger; de Fascinating Trip, kan zich inderdaad niet meten met de Extreme Salute. Mist de luide burstknal en het boeket is ook duidelijk kleiner als die van de ES. Gelukkig maar 12,5 euro voor deze cakes betaald, dus dan is het nog aardig te doen,... Maar volgend jaar haal ik deze niet meer in de voorverkoop, ik moet duidelijk zien dat het echt de ES is voor ik mijn geld eraan uitgeef en dan maar geen korting en de volle 25 euro betalen. Als ik maar zeker de ES heb!

Thomaaa

Registered User
Dit was mijn Extreme Salute. Maar er staat niks achter de B? Ik zou niet weten welke versie ik heb. Hopelijk kan iemand dit verklaren =)

vraagqv6.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan