Archief Extreme Salute

duke

Registered User
Re: Extreme Salute 19sh.

Weet iemand hoe ik aan de maten van deze pot kan komen?

Wil een W-shape bak maken. Van plan om deze vaker te gebruiken dus wil hem precies op maat maken zodat ik snel nieuwe potten erin kan zetten.

heeft er iemand tips?

MjB

Registered User

Even een aanvulling; die 16,5 breed is wel gemeten van vlakke zijde naar vlakke zijde...

Markie

Registered User

En dit jaar is het geen 20 euro maar 25 euro wat je voor deze pot moet neerleggen.. Ligt het aan mij of wordt alles duurder? Komt dit door extra veiligheid die de importeur moet waarborgen waardoor hij dit in zijn prijzen verrekent?

Z@P

Registered User

bij katan zuthpen en doetichem 25 per 2.

Ik betaal er hier 25 euro per stuk voor, die verschillen gaan echt nergens over zeg. Ik zou zo 2 karton halen voor die prijs die je daar noemt maar voor 25/st niet.

marvs

Registered User

Ze hebben nog 26 produkten voor meer dan 50% korting misschien loont een ritje wel vanaf waar je woont... Veel broekhoff spul ow en in fixeteefde kun je lading wolf halen voor 25% korting

ontopic
Ze gaan trouwens per 4 voor 50 maar goed je hebt toch verschillende versies dus no problemo

MichelAngelo

Registered User

... Veel broekhoff spul ow en in Fixet Eefde kun je lading wolf halen voor 25% korting

Dat is wel een aardige tip! Een Panter, Barcelona, Pharao en Fire pijlenpakketje halen......

Sorry, on topic. Ik heb in elk geval al 4 Extreme Salutes besteld bij Katan in Zutphen

Laatst bewerkt door een moderator:

Thomaaa

Registered User

Heb em ook in me collectie! Pracht pot!

Nou 20 euro of 25. Wat maakt het uit, een beetje liefhebber zou dit wel over hebben voor deze pot!

Rayb

Registered User

Ik kan dit jaar aan deze pot komen (stond in een blaadje van een shop vrij dichtbij Amsterdam), maar ik twijfel.. wie weet is de pot dit jaar wel een stuk slechter ofzo?

vonk

FPM Moderator
Medewerker

Ik kan dit jaar aan deze pot komen (stond in een blaadje van een shop vrij dichtbij Amsterdam), maar ik twijfel.. wie weet is de pot dit jaar wel een stuk slechter ofzo?

Ongeveer 1 week geleden op een demo 3 van deze gezien en ik kan je vertellen dat deze NIET minder zijn geworden.
Het zijn gewoon toppers.
Dus kan je hem kopen gewoon doen.

Koetje

Registered User

Wat een heerlijke pot. Niet te veel tierelantijnen, gewoon flinke klappen en mooie boeketten, hier hou ik van. 8 stuks in bestelling.

mrfire

Registered User

Extreme Salute 19sh hoort bij de top 3 van het beste vuurwerk wat er in nederland verkrijgbaar is.
En dan 2 voor 25 euro!!!!! Ik ga als een speer naar zuthpen of doetichem om er 8 stuks te kopen. wat zeg ik 8? eerder 10 dan heb ik er 10 voor 125,00 euro wooow!!!!!!! Dat zijn nog eens eerlijke prijzen.

mrfire

Registered User

misschien dat je een slechte versie had ofzo, want eigenlijk iedereen die ik sprak vond het de meest indrukwekkende van de demo.

Wizz ik weet dat jij ook helemaal gek bent van de Extreme Salute 19sh.
Wat vind jij er nu van 4 stuks voor 50,00 euro !!!!!:smile1:

Markie

Registered User

Is het niet wat vreemd dat ze opeens 50% goedkoper zijn daaro? Alle andere winkels gaan van 20 naar 25 euro, hun ook maar dan halveren ze de prijs...

Ik ben een beetje twijfelachtig om dit te bestellen. Begrijp me goed, de pot is fantastisch en ik ga hem hoe dan ook ergens kopen, maar ik vind dit eigenaardig.

Koetje

Registered User

Is het niet wat vreemd dat ze opeens 50% goedkoper zijn daaro? Alle andere winkels gaan van 20 naar 25 euro, hun ook maar dan halveren ze de prijs...

Ik ben een beetje twijfelachtig om dit te bestellen. Begrijp me goed, de pot is fantastisch en ik ga hem hoe dan ook ergens kopen, maar ik vind dit eigenaardig.

Ik dacht dat de reden was dat Katan nu 2 eigen lijnen heeft en dit ouwe voorraden zijn..
Maar wees blij dat deze topcake voor zulke mooi prijzen de deur uitgaat.
Als Katan te ver is voor je: Pronk verkoopt deze ook per 2 voor 30 euro. Klein uurtje rijden vanaf Amsterdam, ik heb het er wel voor over, topproduct!

Thomaaa

Registered User

Ik vind het ook typisch dat je er daar 2 voor 25 euro krijgt. Dan denk ik bij me zelf het zijn die potten uit de verkeerde lijn ofzo. Maargoed, aan de andere kant. Extreme Salute is een zieke pot, dus met deze stunt prijs trek je ook veel mensen aan. Dus allebei de kanten kan het op gaan..

Ik leg er gewoon 24,95 voor neer. en dat heb ik er voor over. zeker weten

Bovenaan