Event Immortal Gold Prof

Tony

Administrator
Medewerker
Heel veel cameras leggen het goed niet goed vast. Pixie dust is nog een stuk dunner qua effect dan het andere goud wat we hier zien. Dus ik trek nog geen conclusies. Ik wil het gewoon met het oog zien of van een andere waar ook het dunne goud goed op te zien is.

ief

Registered User
Ik vind de cake er goed uitzien, volgens mij waait het ook nog eens hard en kan die alleen maar beter worden zodra het minder waait. Blij dat ik deze gekocht heb.

10skud

Registered User
Ook ik heb hem besteld! Wel erg benieuwd hoe de potten moeten worden doorgelont. Zou er een gebruiksaanwijzing bij zitten?

D

Deleted member 17038

Guest
Doorlonten mag officieel niet dus verwacht geen uitleg op de cakes. Alleen aangegeven begin en reserve lonten en de cakes zijn gelabeld. Bijvoorbeeld 1-2-3-4 of a-b-c-d.

Laatst bewerkt door een moderator:

Slomo

Banned
Doorlonten mag officieel niet dus verwacht geen uitleg op de cakes. Alleen aangegeven begin en reserve lonten en de cakes zijn gelabeld. Bijvoorbeeld 1-2-3-4 of a-b-c-d.

Ik ben al in zat showrooms geweest waar de eigenaar rustig ging uitleggen dat hij prachtige bakken had om door te lonten.

Dit wordt binnen een jaar verboden lol... En als ze niet uitkijken verbieden ze wel meer,, maar toch bedankt voor een jaartje 2 lonten ipv eigen viscotje... Ik hoop dat het ut waard is :huh:

jaco

Registered User
Ik ben al in zat showrooms geweest waar de eigenaar rustig ging uitleggen dat hij prachtige bakken had om door te lonten.

Er wordt door sommige winkeliers zelf mee geadverteerd... met als kreet "speciale doorlontcakes".

Niet slim maar ja...

Bovenaan