Pyromaniac 1975
Registered User
Moet je daar sowieso al rekening mee houden of alleen als je (te) lang wacht met bestellen?
I k zou adviseren niet te lang te wachten met bestellen.
Moet je daar sowieso al rekening mee houden of alleen als je (te) lang wacht met bestellen?
I k zou adviseren niet te lang te wachten met bestellen.
de prijs valt op het moment erg mee, ik heb hem gekocht bij huismanvuurwerk, met de korting eraf kost hij 114,88
de prijs/kwaliteit verhouding vind ik dan erg goed voor Nederlandse begrippen. als je kijkt wat je vorig jaar kreegt als je een blok van deze prijs kocht is dit stukken beter!:hehe!:
als stand alone indrukwekkend genoeg als finale?
RVW915 Elite Brand Event Series - Immortal Gold 100s
Gepubliceerd op 18 okt 2012 door RubroVuurwerkNL
3 STUKS VOOR DE DUIDELIJKHEID !!
potjandorie is ie uitverkocht zeg![]()
![]()
![]()
Huisman
Ja dat snap ik was nog lekker bezig met een lijstje samen te stellen en dan in één keer bestellen. Maar blijkt wel weer dat dit tegenwoordig niet meer kan...
Hoe gaat dat met de verdeling van zo'n product vanaf de importeur? Wordt er voor een winkel een maximum aantal inkoop gesteld ofzo? Want sommige verdelers hebben nog niet eens hun bestelling bij Rubro de deur uit, terwijl een paar andere al heel vroeg alles in de verkoop hebben gegooid. Of krijg je zo dat die paar winkels de hele voorraad hebben kunnen/mogen opkopen, en de rest van de distributeurs en consumenten naast 't net vissen?