Event Immortal Gold Prof

Marco_clappers

Registered User
de prijs valt op het moment erg mee, ik heb hem gekocht bij huismanvuurwerk, met de korting eraf kost hij 114,88
de prijs/kwaliteit verhouding vind ik dan erg goed voor Nederlandse begrippen. als je kijkt wat je vorig jaar kreegt als je een blok van deze prijs kocht is dit stukken beter!:hehe!:

gizmo75

Registered User
de prijs valt op het moment erg mee, ik heb hem gekocht bij huismanvuurwerk, met de korting eraf kost hij 114,88
de prijs/kwaliteit verhouding vind ik dan erg goed voor Nederlandse begrippen. als je kijkt wat je vorig jaar kreegt als je een blok van deze prijs kocht is dit stukken beter!:hehe!:

Even voor de zekerheid: bij Huisman kost deze toch echt € 139,00!! Misschien kijk je naar het excl. BTW bedrag?

Mystifying Sage

Registered User
Mhmm ik zou hem niet als stand alone als finale doen, maar das persoonlijk... Maar wel vlak voor de finale :)

Het is een hele mooie bak met een redelijk tempo, maar als finale vind ik hem alleen net niet goed genoeg. Als finale toch te traag en als je hem niet goed doorlont en er zit vertraging tussen de potten onderling kan het uitlopen op een teleurstelling.....

Maar goed ik houd van chaos... Ik persoonlijk ga hem gebruiken als inleiding naar de finale toe...

Tony

Administrator
Medewerker

Aaah oke duidelijk!
Er zijn meer winkels die ze nog hebben alleen niet voor €139,-

Haokan
Vuurwerk Orthen

Ik persoonlijk wacht normaal op de winkel demo's en uiteraard wil ik ook zo min mogelijk betalen maar ik wil er dit jaar niet naast zitten dus ik had ze al besteld.

USRRobiwan

Registered User
Ja dat snap ik was nog lekker bezig met een lijstje samen te stellen en dan in één keer bestellen. Maar blijkt wel weer dat dit tegenwoordig niet meer kan...

Richardus

Registered User
Hoe gaat dat met de verdeling van zo'n product vanaf de importeur? Wordt er voor een winkel een maximum aantal inkoop gesteld ofzo? Want sommige verdelers hebben nog niet eens hun bestelling bij Rubro de deur uit, terwijl een paar andere al heel vroeg alles in de verkoop hebben gegooid. Of krijg je zo dat die paar winkels de hele voorraad hebben kunnen/mogen opkopen, en de rest van de distributeurs en consumenten naast 't net vissen?

Tony

Administrator
Medewerker
Hoe gaat dat met de verdeling van zo'n product vanaf de importeur? Wordt er voor een winkel een maximum aantal inkoop gesteld ofzo? Want sommige verdelers hebben nog niet eens hun bestelling bij Rubro de deur uit, terwijl een paar andere al heel vroeg alles in de verkoop hebben gegooid. Of krijg je zo dat die paar winkels de hele voorraad hebben kunnen/mogen opkopen, en de rest van de distributeurs en consumenten naast 't net vissen?

Wat ik heb begrepen is dat de winkels die de gehel rubro collectie draaien sowieso voorrang hebben gehad en dat daar ook voor is gereserveerd. Daarna mochten/konden pas de winkels die een aantal artikelen van Rubro hun bestelling doen.

Bovenaan