zo, na een dagje afkoelen ga ik toch ook even mijn modder spuiten over deze wanvertoning van de eerste orde.
ik heb in m'n hele leven nog nooit een show gezien die zo dramatisch werd geschoten als deze (nu was dit ook de eerste keer dat ik een "voorstelling" van L&F zag, dus veel vergelijkings materiaal heb ik niet :blink1: ).
behalve de pauzes tussen het vuurwerk en het zware tekort aan vuurwerk, hoor ik eigenlijk niemand over de combinaties die kant nog wal raakten, het was om in bekende begrippen te blijven "schiet maar raak voor een knaak".
en dan moet ik ook nog even zeiken over de combinatie muziek/vuurwerk, volgens mij was degene die dit uitdacht dronken, ik heb werkelijk geen een combinatie gezien die bij de muziek paste, salutes tijdens een rustig nummer

ush:, en een paar enkelshots tijdens een up-tempo nummer....
en dan nog dit:
Er is héél veel fout gegaan. 70 procent van het vuurwerk is niet afgegaan, vertelt Wolff de volgende dag. We hadden een stoorzender, waardoor de draadloze radioverbinding naar de Vuurwerkpontons niet wilde werken. Dat hadden meetapparaten ter plekke aangetoond. Daarom hebben we het signaal op een andere frequentie ingesteld.
Tijdens het eerste nummer zag ik bijna alleen maar ontstekers afgaan en af en toe wat vuurwerk.
hoe kunnen er ontstekers afgaan als je radio verbinding het niet doet? dan is er toch geen onstekingssignaal? of is het zelfs te moeilijk om een ontsteker aan een lont te monteren en durf je dat niet te vertellen?
Maja snap ook niet wrom ze zich eigenlijk zo druk maakten allemaal...er zaten net zoveel shells in bij de afbouw als zowel de opbouw, alleen ze werkten andersom..... nu was het leeghalen i.p.v. van volgooien.
meneer wolf, om dit te voorkomen heeft men in een ver verleden iets moois uitgevonden, dat heet een pyrotorch, je zorgt dat er op ieder ponton een mannetje staat met een stapeltje torches, en dat als het spul in de soep loopt, ze het vuurwerk met de hand kunnen ontsteken!
Tuurlijk kunnen we allemaal gaan zeiken dat het niet om aan te zien was.Maar wat wil je als je alles goed aansluit alles weer wordt doorgemeten en de groene lampjes gaan branden en vervolgens bijna 70 procent het niet doet.
Tuurlijk deed dat bij ons ook pijn niemand heeft dit zo gewild.Maar je kunt alles nog zo goed aansluiten als de laptop of programma niet goed geinstaleerd is gaat er gewoon niets de lucht in simpelweg omdat het geen programma heeft.
We hadden een stoorzender, waardoor de draadloze radioverbinding naar de Vuurwerkpontons niet wilde werken.
oke, dus eerst was het programma niet goed geinstaleerd, of was het toch sabotage aan de radio verbinding? houd het op EEN smoes alsjeblieft....
Wolff wil ook al te graag maar een 2e kans. We willen de hele show nogmaals overdoen in dit jaar. Dan gaat hij over op safe, namelijk met een ouderwetse kabelverbinding.
neem voldoende snoer mee, of is dat je smoes voor volgende keer?
mij zal er in ieder geval niet zien!
bedankt voor de "show" firma laster&fakers