De avondje is weer voorbij en het was een zeer geweldige avondalleen jammer dat er hele tijd lange pauzes tussen zat maar toen de grote finale begon met de 12" en de kleinere " echt geweldig
ik heb zelf dik 3uur lopen wachten op een mooi plekje bij die grote kerk op kade ^^ maar heb de hele show mooi op video staan
moet alleen nog van me camera afhalen en bewerken maar doe van week wel (lekker rustig aan doen)
iedergeval zeer mooie show van laser firewors (Y)
Het kan dat jij dit een mooi vuuwerk vind maar ik moet dan eerlijk zeggen dat he echt niks gewend bent. Dit is niet om je af te kraken maar ik wil je laten weten dat dit echt geen show was. Dit was vuurwerk afsteken en de excuses kennen we nu wel. Het is zoals al eerder gezegd elke keer wat. Maar goed misschien wordt het tijd dat je eens mee gaat naar echte shows.
Consumenten vuurwerk in Hoogvliet. Daar sta je gewoon te genieten..Juist jah Consumenten Vuurwerk niks geen 30mm maar gewoon potjes uit de winkel en daar wordt een echte show mee geschoten.
En de mensen die elke keer beginnen over jah maar ik heb wel 300mm gezien. Tjezus mina zeg...Je hebt toch ook geen sex gehad als je alleen naar het ding heb mogen kijken.