Dit jaar ook zowat alles elektronisch ontstoken (kingdom 12cue) en ging eigenlijk perfect. Kast voelt naar mijn mening erg solide aan. Afstandbediening erg plastic, mocht die stuk gaan zijn er dan mogelijkheden om een losse te kopen? Daarnaast heb ik alleen problemen gehad met kanaal 6. Iedere keer als ik hem met vuurwerk eraan wil gebruiken gebeurd er niets (er brand wel het lampje dat het goed aangesloten is). Maar als ik hem test met enkel een ontsteker gaat het wel iedere x af? Wat kan ik fout doen?
Ik heb wel geleerd dat je de draadjes optimaal moet strippen. Zodat je ze er makkelijk in krijgt. Indien ze te klein zijn ben je vaak lang bezig om het signaal te krijgen dat ze goed zijn aangesloten. Ook te lang strippen is niet prettig, dan kunnen de draadjes tegen elkaar aan komen.
Als jullie bijv een palletproject maken, connecten jullie dan alles pas als het veilig buiten staat? Ik heb namelijk altijd een te scared gevoel om dat binnen te doen. (er zou maar iets mis gaan
). Het is natuurlijk veel makkelijker om alles al te installeren, palletje naar buiten sjouwen en schieten maar...
Ik heb wel geleerd dat je de draadjes optimaal moet strippen. Zodat je ze er makkelijk in krijgt. Indien ze te klein zijn ben je vaak lang bezig om het signaal te krijgen dat ze goed zijn aangesloten. Ook te lang strippen is niet prettig, dan kunnen de draadjes tegen elkaar aan komen.
Als jullie bijv een palletproject maken, connecten jullie dan alles pas als het veilig buiten staat? Ik heb namelijk altijd een te scared gevoel om dat binnen te doen. (er zou maar iets mis gaan