Een Waanzinnig Oud en Nieuw Toegewenst!

de knaller

Registered User
ik de hele crew bedanken voor dit fantastische jaar! en allemaal de beste wensen alvast en een zeer leuk en knallend nieuwjaar en uiteraard ook veilig!

en tot na oud en nieuw!

hindoerol

Registered User
:cool: bij deze wens ik ook iedereen hier super veel knal pelzier en hopen dat we samen nog meer info kunnen verzamelen in 2010!

gr hindoe

Freddy

Registered User
Prachtig verwoord weer Tony!!
Heb weer een goed jaar gehad op deze website, veel genoten van de films/foto's, informatie en de gezellige discussies over onze idiote hobby waar er nooit een einde aan zal komen ben ik bang:blink1::cheesy:

In ieder geval bij deze mijn dank aan de FPM-crew voor hun inzet om de site draaiende te houden! Op naar 2010!

Iedereen een hele goede maar vooral een veilige jaarwisseling!! geniet er maar goed van!!!

greetz Freddy!:blink1:

ps: ik zeg maar altijd: een echte freak heeft geen alcohol nodig om een feestje te bouwen, hij heeft zijn vuurwerk!!

recemonster

Registered User
ik wens ook iedereen een mooie jaar wisseling toe!
ik hoop dat iedereen veilig om gaat met vuurwerk en niet een vuurwerk slachtoffer word.

namens recemonster

olaf81

Registered User
Ik wens iedereen fijne drie dolle dwaze dagen en een voorspoedige jaarwisseling..en doe voorzichtig allemaal:smile:

Greetz Olaf

kleinevwkfreak

Registered User
Jullie ook allemaal de beste wensen, en wees voorzichtig he!!:blink1:

Ik ben hier pas net op he forum gestrand, en jullie hebben me een goed welkom gegeven met alle foto's en filmpjes.

Suc6 met de jaarwisseling:toung:

Marcel

looneytunie

Registered User
FPM, bedankt voor 1 van de mooiste jaren. Heel veel gezelligheid gehad op ]fpm.
Iedereen veel succes en plezier de komende dagen.

EN VERGEET NIET WAT COLLECTIE FOTO´S TE POSTEN :love:

boozebelly

Registered User
Bij deze wens ik iedereen een heerlijk oud & nieuw toe :bigsmile:
Mijn dank aan de FPM-crew voor de vele informatie en vele, prachtige filmpjes. Helemaal TOP!

Morgen rinkelt de wekker en gaan we met zijn allen weer op pad om zoveel mogelijk vuurwerk bij elkaar te sprokkelen, wat een heerlijke hobby hebben wij toch :amuse:
Ik kijk uit naar de collectiefoto's van anderen en natuurlijk de vele filmpjes die geschoten zullen worden.

svnJJ

Registered User
Mooi verhaal Toon!

Ik dank de hele FPM Crew en alle members die bij gedragen hebben aan weer een mooi jaar vol informatie,filmpjes,foto,verslagen en alles omtrent het vuurwerk!

Het was een speciaal jaar voor mij! Ik heb veel nieuwe mensen ontmoet en zelfs nieuwe vrienden er aan overgehouden.
Ik ben voor me gevoel overal geweest dit jaar, Het begon allemaal met 1 januari het bekijken van alle filmpjes collectie foto's en verslagen van oud en nieuw.
In maart ben ik naar Valencia geweest en heb daar vele gezichten bij nicknamen gezien! echt heel erg leuk.
Toen ben ik naar vele shows in belgie duitsland en in ons eigenlandje geweest met meestal de zelfde groep! Toen kwam Berlijn wat erg vet was en erg gezellig. Daarna door naar Spanje Bilbao waar ik weer een week lang vol vuurwerk heb mogen aanschouwen, Toen kwam tussen door nog onverwacht Valencia in oktober! Ook dat was weer een waar spectakel, En als klap op de vuurpijl in november naar Italie geweest!
En nu zit ik aan de vooravond van de 3 mooiste dagen van het jaar! en ik kan echt niet meer wachten!!

Ik wil daarom bij deze FPM en iedereen die ik heb leren kennen, bedanken voor een geweldig jaar en de mooien momenten!

In 2010 word het nog veel gekker!

Alvast een gelukkig nieuwjaar en doe voorzichtig!!

Hopsa Hiehieeee

Groeten Sven!

pataz

Registered User
veel fun en veel stookplezier allemaal. en zuip niet teveel vuurwerk en drank gaat niet samen.zegt deze oldie greets

Quadriffis

Registered User
Natuurlijk wens ik ook iedereen een geweldige jaarwisseling met al het prachtige vuurwerk. FPM helpt je werken naar een absoluut hoogtepunt op 31 december, maanden lang heb ik me hier vermaakt en wederom hier alle geweldige nieuwe filmpjes kunnen bewonderen.

Alvast een Happy New Year, geniet van het vuurwerk en zorg ervoor dat het aantal vuurwerkslachtoffers wederom enorm dalen!!!

Dreek

Registered User
Toon en de rest van de FPM crew, jullie ook dit jaar weer bedankt voor alle mooien films,foto's,reviews en info, en natuurlijk ook een zeer goed en knallend 2010 gewenst alvast.

Dit geld trouwens ook voor al m'n pyrovrienden waarmee ik dit jaar weer zei aan zei stond door heel europa om de gekste shows te zien, goed te escaleren, en al het andere wat we allemaal hebben uitgevroten dit jaar:love::love::love:

En over de chat, ik denk dat ik voor het hele escalatie team spreek als ik zeg dat we altijd met liefde en toewijding de chat geterroriseerd hebben dit jaar, van Duitse ''Erotik kino's'' tot undercover actie's van politie Amsterdam-Amstelland:laugh:, het zat er allemaal in dit jaar......

Mannen tot in Valencia, en hou je eige heel de 31e:cool:

Hiehieeeeeeeeeeeeeeee

Laatst bewerkt:

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Ik wil ook iedereen alvast een knallend 2010 toewensen. Morgen begint het en ik heb dan niet tot nauwelijks tijd voor het forum.

Allemaal heel erg veel plezier toegewenst en alvast de beste wensen!

fireworks_2010-385.jpg

Red Eagle

Registered User
Super Verhaal en oh zo bekend!

kriebels,zenuwe hebben we wel genoeg,zou alles kloppen van de bestelling.
Kan slecht slapen en maak me zorgen om dingen die er eigenlijk niet zijn.
soms zoveel dat genieten er niet echt in zit.

Komt bij dat voor mij dit jaar slecht eindigd en 2010 slecht begint.
Mijn schoonvader heeft niet zo lang meer te leven,mede daarom draag ik mijn showtje van dit jaar ook aan hem op.
En probeer alles eruit te halen.
Wordt dus een beetje een oudjaarsdag met een raar smaakje mede ook omdat hij op deze dag jarig is.

Heb eeen beetje een dubbel gevoel aan de ene kant gieren de zenuwe door me lichaam en kan ik er niet genoeg van krijgen.
Aan de andere kant ben ik niet zo in de stemming om feest te vieren.

wens jullie verder wel een goed en vooral GEZOND 2010 toe met mooie vooruitzichten!
Bedankt voor jullie reacties op de verschillende onderwerpen heb er weer veel bij geleerd.

Voorzichtig zijn met vuurwerk en doe geen gekke dingen!
Groeten Red

hans

Registered User
Toon je bent een waar gastheer!

Nog nooit ben ik zo actief geweest op FPM als het bijna laatste jaar.
Veel geleerd, weer anders naar vuurwerk leren kijken, effecten, de sfeer van veel individuele potjes en pijlen.
Heb nog nooit zo'n uitgebreide collectie gehad, zoveel verschillende importeurs!
Wow kan niet meer wachten.

Morgen nog mijn laatste late dienst van de vier afwerken en dan heeeel vroeg op en is mijn oud en nieuw begonnen.
Mijn vier kinderen lopen al dagen met de vuurwerkbrillen op hahahaha.

En laat ik niet vergeten de rest van de crew te bedanken en natuurlijk waarom ook niet alle FPM Freaksleden. Want zonder ons was het maar een saaie bedoelling hahahaha.

Aftershock_1

Registered User
De drukte gaat vanaf morgen beginnen, forumbezoek zal erbij ingaan schieten dus :hierbij wens ik iedereen alvast super koop, stroop en voor het personeel van de vuurwerkwinkels (zoals ikzelf :D) verkoopdagen toe!

Daarnaast allen alvast een knallende, maar veilige jaarwisseling gewenst!!

Bovenaan