Mooi verhaal Toon!
Ik dank de hele FPM Crew en alle members die bij gedragen hebben aan weer een mooi jaar vol informatie,filmpjes,foto,verslagen en alles omtrent het vuurwerk!
Het was een speciaal jaar voor mij! Ik heb veel nieuwe mensen ontmoet en zelfs nieuwe vrienden er aan overgehouden.
Ik ben voor me gevoel overal geweest dit jaar, Het begon allemaal met 1 januari het bekijken van alle filmpjes collectie foto's en verslagen van oud en nieuw.
In maart ben ik naar Valencia geweest en heb daar vele gezichten bij nicknamen gezien! echt heel erg leuk.
Toen ben ik naar vele shows in belgie duitsland en in ons eigenlandje geweest met meestal de zelfde groep! Toen kwam Berlijn wat erg vet was en erg gezellig. Daarna door naar Spanje Bilbao waar ik weer een week lang vol vuurwerk heb mogen aanschouwen, Toen kwam tussen door nog onverwacht Valencia in oktober! Ook dat was weer een waar spectakel, En als klap op de vuurpijl in november naar Italie geweest!
En nu zit ik aan de vooravond van de 3 mooiste dagen van het jaar! en ik kan echt niet meer wachten!!
Ik wil daarom bij deze FPM en iedereen die ik heb leren kennen, bedanken voor een geweldig jaar en de mooien momenten!
In 2010 word het nog veel gekker!
Alvast een gelukkig nieuwjaar en doe voorzichtig!!
Hopsa Hiehieeee
Groeten Sven!