maartenvincent
Registered User
Ik woon in het smalste stukje Limburg, België en Duitsland zijn vlak naast de deur.
Ik laat me niet tegenhouden :hehe!:
Ik laat me niet tegenhouden :hehe!:
Misschien heeft Nederland geen vuurwerkverbod nodig maar juist 3 tot 5 dagen extra om vuurwerk af te steken! Of op zijn minst een nationale vuurwerkdag. Om de liefhebbers tegemoet te komen. Oud en Nieuw is toch eigenlijk veel te weinig voor ons?
Vuurwerkbeziger worden met heel veel moeite. En dan voor veel te veel geld 4 veel te slappe shows in een gemeente gaan geven.. :sad:
En anders mijn drang om met oud en nieuw veel vuurwerk af te steken veredelen over het hele jaar. Hier een paar cakes voor het begin van de zomervakantie. Daar een paar cakes voor de verjaardag van mijn zus. Nog ergens anders vuurwerk voor prinsjesdag, en bevrijdingsdag, herfstvakantie, carnaval, einde zomervakantie, buurtbbq, feesten knallen rambambam! Zullen we dat eerst een jaartje uitproberen?
Misschien heeft Nederland geen vuurwerkverbod nodig maar juist 3 tot 5 dagen extra om vuurwerk af te steken! Of op zijn minst een nationale vuurwerkdag. Om de liefhebbers tegemoet te komen. Oud en Nieuw is toch eigenlijk veel te weinig voor ons?
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten wat ik zou doen... Ik heb niet de centjes om bijvoorbeeld naar Spanje te gaan...