Een voorzichtige veronderstelling..........

ThunderBall

Registered User
Ik hoop dat wij FPMers in het midden van het land afspreken om dan met een paar honderd freaks het vuurwerk verbod massaal te negeren, lijkt me best spannend en een duidelijk statement!:hehe!:

sprinkhaan

Registered User
Mijn vrouw is duits,dus onderdak hebben we zowiezo bij familie en kennissen. Voor de rest weet ik nog niet hoe ik daar mee om zou gaan.

D

Deleted member 17038

Guest
Vuurwerkbeziger worden met heel veel moeite. En dan voor veel te veel geld 4 veel te slappe shows in een gemeente gaan geven.. :sad:

En anders mijn drang om met oud en nieuw veel vuurwerk af te steken veredelen over het hele jaar. Hier een paar cakes voor het begin van de zomervakantie. Daar een paar cakes voor de verjaardag van mijn zus. Nog ergens anders vuurwerk voor prinsjesdag, en bevrijdingsdag, herfstvakantie, carnaval, einde zomervakantie, buurtbbq, feesten knallen rambambam! Zullen we dat eerst een jaartje uitproberen?

Misschien heeft Nederland geen vuurwerkverbod nodig maar juist 3 tot 5 dagen extra om vuurwerk af te steken! Of op zijn minst een nationale vuurwerkdag. Om de liefhebbers tegemoet te komen. Oud en Nieuw is toch eigenlijk veel te weinig voor ons?

makkie58

Registered User
Tja dan naar Duitsland! Wordt daar het vuurwerk gekocht en boeken we daar hotelletje! Als meerdere dat doen gaan de miljoenen de grens over en zal de overheid de middenstanders tegemoet komen voor de investering in de bunkers met sprinklers enzo.
Zoveel kost dat toch niet!!!! Misschien mogen we daarna geen goudrenetten meer gebruiken voor de appelflappen maar alleen maar biologische jona gold!

ThunderBall

Registered User
Misschien heeft Nederland geen vuurwerkverbod nodig maar juist 3 tot 5 dagen extra om vuurwerk af te steken! Of op zijn minst een nationale vuurwerkdag. Om de liefhebbers tegemoet te komen. Oud en Nieuw is toch eigenlijk veel te weinig voor ons?

Ik ben voor!:hehe!:

brian the freak

Registered User
Vuurwerkbeziger worden met heel veel moeite. En dan voor veel te veel geld 4 veel te slappe shows in een gemeente gaan geven.. :sad:

En anders mijn drang om met oud en nieuw veel vuurwerk af te steken veredelen over het hele jaar. Hier een paar cakes voor het begin van de zomervakantie. Daar een paar cakes voor de verjaardag van mijn zus. Nog ergens anders vuurwerk voor prinsjesdag, en bevrijdingsdag, herfstvakantie, carnaval, einde zomervakantie, buurtbbq, feesten knallen rambambam! Zullen we dat eerst een jaartje uitproberen?

Een nederlandse PGI meeting op militair oefen terrein lijkt me wel wat.

vincer

Registered User
Ik leg het geld voor de boete apart en voor de rest van het budget haal ik gewoon vuurwerk. Dan de 31ste gas op die lolly!

Robin84

Registered User
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten wat ik zou doen... Ik heb niet de centjes om bijvoorbeeld naar Spanje te gaan...

k0ennn

Registered User
Spanje is voor mij ook ver gezocht, maar met familie naar belgie of duitsland gaan is zeker een optie.
gewoon een huisje huren en lekker stoken! mij stoppen ze niet.
in eerste instantie zou ik thuis blijven en zien wat er gebeurt het 1e jaar, stoken zal ik ! dat zeker.
En idd geld apart leggen voor de straf of boete, laat maar komen die politie.
Toch zal het wel een stuk stiller worden en zit de hele dag door stoken er in NL dan niet meer in.

maar dan het feit of het er echt komt, ik weet het nog zo net niet, het is een hoop omzet en er zullen verschillende winkels falliet gaan zonder vuurwerk verkoop.. t zal een flinke staart krijgen mochten ze dit plan door drukken.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten wat ik zou doen... Ik heb niet de centjes om bijvoorbeeld naar Spanje te gaan...

Je zit binnen een uur in Duitsland met de auto. Dan maar een straatfeest ergens op een parkeerplaats.

Thuur

Registered User
Dan gaan we met de familie naar Suriname of Indonesie in beide wonen familieleden of nog dichterbij Duitsland!
Ik ga echt niet naar zo'n kansloze show wat in iedere stad word afgestoken op speciale locatie's

HocusPocus.Pyro

Registered User
Met z'n allen naar Baarle Hertog?!? :smiling:

Maar, we geven het niet zo snel op! We stand our ground!

Desnoods gaan we met de pet rond, huren we een echte woordvoerder in, kopen we zendtijd, maken we een paar pakkende YouTube virals...

thunderboy

Registered User
Ook al komt er een verbod:

-Ik steek sneller wat aan dan hun kunnen handhaven
-26 jaar freak, kom toch wel aan mn spul
-Ga met 6 man erom heen staan, heterdaadje is dan moeilijk te zien voor ze, bewijs maar eens wie het aan heeft gestoken
-Ze zullen meer bezig zijn met relschoppers dan dat ze een afsteekverbod kunnen handhaven
-Zit 18 km van Bels en heb familie in Frankrijk
-Ik stook tot mn dood, verbod of niet

Bovenaan