Een nieuwe Freak geboren.

Beekje

Registered User
Mooi gemacht hoor Toon! Mis alleen wat vuurwerk in de box hehehe!

En genieten moet je nu zeker, die slapeloze nachten zijn peanuts!

Wens je vrouw het beste, die heeft wat moet machen!

tukker1978

Registered User
Toon en Cindy van harte gefeliciteerd met de geboorte van Enrique, en dat het een echte freak mag worden, maar daar ben ik niet bang voor haha.
(mooie naam trouwens)

Groeten Chris.

Corné-Original

Registered User
Gefeliciteerd met jullie zoon.
Hmm,gezien Toon had ik de kleine zwaarder verwacht.Hahaha.
Proficiat man,ook aan Cindy.

ps,heb je alles gefilmpt en krijgen we een uitgebreider tripreport te lezen?Van de opbouw tot de climax zeg maar?

Laatst bewerkt:

svnJJ

Registered User
Toon & Cindy, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Enrique.

Wat een prachtige foto zeg! Geniet van het vader en moeder zijn.

Veel geluk, gezondheid en liefde toegewenst.

Sven

cracker69

Registered User
Gefeliciteerd!!
Ik kan je vertellen dat je nu even niet met vuurwerk bezig bent haha. Geniet ervan. Als ik je vehaal lees dan moet ik ook even terugdenken aan de geboorte van mijn 2 jongens. Je leeft met je kop in de wolken, vooral blijven doen. Veel liefde geluk en gezondheid met z'n drietjes!!

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Heey Heey gaaf nieuws!!!

Toon en Cindy van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. De liefde,geluk en plezier gaat vanaf nu alleen maar meer worden! Even door de slapenloze nachten heen bijten!

gr. Paul.

LEIPE SHIT OUWWWWWWWW

Klipper

Registered User
Hey Toon en Cindy,

Gefeliciteeerd met jullie zoon. De spaanse naam zal wel geen toeval zijn.
ff opgezocht:

"Enrique is een Spaanse jongensnaam. Het betekent `heerser van het thuisland`"

Geniet van deze bijzondere tijd!

groeten,

Guido & Ellis

bob1

Registered User
Toon en Cindy,

Van harte gefeliciteerd met jullie kleine man. Dat hij maar in een fijn nestje en met veel liefde bij jullie mag opgroeien.

Liefs,

Bob1 en Cora1

shadow13

Registered User
Toon en Cindy, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Enrique.Heel veel geluk toegewenst met de kleine freak:lub:

Veilig, warm, liefdevol in mama’s buik omsloten,
lekker groeien en stoeien, wat heb ik genoten.
Papa en mama hebben alles in orde gebracht,
Want na 9 maanden werd ik verwacht.
Hier ben ik dan een kleine vent,
papa en mama hebben mij met de naam Enrique verwent.

Groeten
Paul

Laatst bewerkt:

maw24gizmo

Registered User
hey Toon & Cindy gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine wondertje, de 2e generatie freakpyromaniac!

Miljoenen mensen hebben er een
het lijkt dan zo gewoon
maar hij is een heel speciale
want hij is jullie zoon

Veel geluk, gezondheid en liefde toegewenst en natuurlijk goede nachtrust :wink:

Groeten,

Marcel

Laatst bewerkt:

gandalf

Registered User
Gefeliciteerd met de kleine! Een mooie (spaanse caballerachtige) naam! Geniet van alle momenten en ik wens jullie 3en veel geluk en gezondheid.

Mr_Mascleta

Registered User
Langs deze weg wil ik jullie; vanaf nu fam Gemmink van harte feliciteren met de geboorte van Enrique. Ik wens jullie samen een goede, gezonde toekomst toe en dat jullie mogen gaan genieten van al die mooie momenten die er gaan komen. Ouderschap is vind ik iets wat met niks te vergelijken is en wat boven alles behoort te staan, maar helaas zijn er vele die er anders over denken.

GMP82

Zilveren Member
Hey wat goed! Van harte gefeliciteerd met jullie kleine. Succes met de "zware tijden" en geniet van al het moois!

Phantom

Registered User
Ook via deze weg Cindy en Tony gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!
Ik hoop dat jullie, buiten de zorgen om, van deze mooie dagen mogen genieten!

*kevin*

Registered User
Tony, namens heel de de crew van vuurwerkcrew.nl van harte gefelicteerd met de geboorte van jullie kind. Maak er een mooie tijd van samen en geniet ervan:smiling:

Bovenaan