Een nieuwe Freak geboren.

elgielo

Registered User
Gefeliciteerd!

Ik kan ervan uitgaan dat dit een waardig opvolger zal worden van papa en dat het vuurwerk met de paplepel ingegoten word :)

Tony

Administrator
Medewerker
Kruit vrienden..Bedankt voor alle felicitaties!
Het was een hele lange nacht. We zijn nu dan ook al 32uur wakker maar allemaal voor een goed doel.
Ik kan jullie vertellen dat het een ervaring is waar ik eigenlijk geen goede bewoording voor kan vinden. Het was gewoon bizar. Het gevoel als je je vrouw zo ziet knokken, Het niet kunnen begrijpen dat ze zo kalm bleef onder alles ondanks de pijnen en het gevoel als die kleine ineens tevoorschijn komt. Het is echt onbeschrijfelijk. Ik heb alles bewust meegemaakt van begin tot eind. Het flauwval gehalte had ik alleen in het begin toen we het ziekenhuis in liepen en toen in een kamer kwamen waar het 23 graden was en een uurtje later 25,5. Maar voor de rest alles meegemaakt zoals ik dat graag wilde.

Ik kan het gewoon niet uitleggen. We zijn zo intens blij.

Nogmaals bedankt voor alle felicitaties!! We gaan de komende 60 jaar ons best doen :)

Onze kanjert! Sensatie Gemacht!
DSC000601.jpg

Jie

Registered User
Cindy en Toon, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Enrique. Heel veel gezondheid, liefde maar vooral wijsheid gewenst.

fritspen

Registered User
Kruit vrienden..Bedankt voor alle felicitaties!
Het was een hele lange nacht. We zijn nu dan ook al 32uur wakker maar allemaal voor een goed doel.
Ik kan jullie vertellen dat het een ervaring is waar ik eigenlijk geen goede bewoording voor kan vinden. Het was gewoon bizar. Het gevoel als je je vrouw zo ziet knokken, Het niet kunnen begrijpen dat ze zo kalm bleef onder alles ondanks de pijnen en het gevoel als die kleine ineens tevoorschijn komt. Het is echt onbeschrijfelijk. Ik heb alles bewust meegemaakt van begin tot eind. Het flauwval gehalte had ik alleen in het begin toen we het ziekenhuis in liepen en toen in een kamer kwamen waar het 23 graden was en een uurtje later 25,5. Maar voor de rest alles meegemaakt zoals ik dat graag wilde.

Ik kan het gewoon niet uitleggen. We zijn zo intens blij.

Nogmaals bedankt voor alle felicitaties!! We gaan de komende 60 jaar ons best doen :)

Onze kanjert! Sensatie Gemacht!
DSC000601.jpg

Toon en Cindy van harte met de geboorte, gelukkig lijkt de kleine niet op z'n vader dus hij heeft een goede toekomst.

Heel veel plezier met de nieuwe aanwinst.

Frits en Jolanda

RoYvette

FPM Filmer
Heej Paps en Mams van harte gefeliciteerd hier vanuit het Zuiden des lands.

Wat een schatje :lub:

Geniet van elk moment van de dagen die komen gaan deze gaan zo snel voorbij, voordat je het weet ben je weer een jaartje verder.
Beschuit met muisjes bellen we voor.

Gr De Houwerkes

scania

Registered User
Toon en Cindy van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.

Wij wensen jullie veel geluk in de toekomst met deze aanwinst.

Rob & Linda

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Fam Gemmink gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.

Steek hem maar snel aan met het vuurwerk virus en hopen dat hij een grote kruitsnuivert mag worden.
Maar met zo'n pa gaat dat wel lukken denk ik.

Michel_G

Zilveren Member
Beste Toon en Cindy, van harte met de geboorte van jullie zoon! En sterkte de komende tijd met de beperkte nachtrust! :wink:

Bovenaan