Het was in mijn ogen een rommelige show. een te lange pauze waardoor de mensen wegliepen en de verlichting al aan ging.
De mines na de finale komen niet tot zijn recht. ze hadden een paar secondes eerder geschoten moeten worden, nog in de gouden finale,
ringbommen en fluitblokken zijn super, en de gouden finale ook.
Ben het helemaal met je eens.
Opbouw begon leuk, ondanks iets te lange pauze tot de overgang naar consumentencakes.
Maar het tot 2x toe stilvallen, de magere opbouw, veel goudeffecten, en een paar missers kan gewoon niet.
Het viel me ook op dat zowel bij de consumentencakes als 2 of 3x bij de shells deze enorm laag boven de grond klapten. De mensen van JVE aan de tafel midden op het veld hebben denk ik even as moeten happen...
Dit verschijnsel kwam ook meerdere malen naar voren tijdens de demo's en video-opnames voor GBV. Heeft dit te maken met vochtigheid (langere tijd op het gras staan), of temperatuur?
Maar vergeleken met voorgaande jaren vond ik deze show te mager, en niet JVE-waardig. Misschien ligt het aan de bezuinigingen? Als ik naar vorige jaren kijk, was de opbouw veel voller met een goede finale. Dit jaar redelijk magertjes gehouden met te trage overgangen (Misschien doordat ze over moesten schakelen naar handmatig aansteken?)
Ik vond de opbouw van de fonteinen naar 2 x Thundering Heaven wel aardig (iets te lange pauze). Daarna gingen ze over naar 3 cakes tegelijk, maar helaas niet synchroon.
Fluitblokken en ringshells waren inderdaad wel aardig... Maar ik miste toch de enorm breed gevulde lucht met de harde salutes erbij.
Zover ik begrepen heb worden deze shows ook met Jaco (JVE) ge-evalueerd. In tegenstelling tot vorige jaren denk ik dat deze 'minder positief' zal zijn.
Met deze show heeft JVE zijn naam en de mensen die zij hiermee aantrekken (door de aardige demo's en shows de afgelopen jaren in Ede en omgeving) tekort gedaan.
Om het goed te maken moet ik dan toch maar wat meer shows bezoeken komende periode's. (Erg vervelend

)
Gr. Fireworkaddict
PS Vinnie... bedankt voor de film... Toch super dat je stad en land afreist, zelfs voor de kleinere shows