blackpowder
Registered User
http://www.nu.nl/binnenland/4187144/duizenden-valse-meldingen-website-vuurwerkoverlast.html
En nu.nl verdraaid het weer..
En nu.nl verdraaid het weer..
Uhuh sorry? wat snapt meneer bont hier niet?We hebben de site ook beveiligd tegen spam. We gaan ervan uit dat er nu geen valse meldingen gedaan kunnen worden."
Ik hoop dat het helpt. Ik krijg er ondertussen wel steeds meer plezier in, zeker als ze om hun eigen beweringen heen gaan draaien omdat ze feitelijk niets kunnen bewijzen, geeft toch een goed gevoel.Grrrr, inderdaad ja. En jij moet Hairy Harry 2. zijnIk denk wel dat het een beetje werkt, wat wij e.a. daar doen.(op kleine schaal althans) Steeds maar weer in duidelijke bewoordingen en vanuit nuchter perspectief blijven herhalen wat er allemaal niet klopt aan de anti-vuurwerk-lobby en hun argumenten.
die vent moet hoog tijd eens een hobby gaan zoeken .
als iedereen zo zat is van die vuurwerktraditie waarom word die site van hem dan toch zo aangevallen !?
beetje vreemd dacht je niet .
2011.greatwideopen.nl
2015festival.nl
2kings.nl
academievoorwetgeving.nl
bolt.twokings.nl
designkwartier.com
eaps.twokings.nl
en.zeeheldenkwartier.com
film.zuid-holland.nl
ggz.twokings.nl
henrievogel.nl
mashup.greatwideopen.nl
monumenten.twokings.nl
movie.zuid-holland.nl
nynkemusic.com
onderwijsmuseum.twokings.nl
peter.boors.ma
srv1a.pivothosting.nl
srv2a.pivothosting.nl
srv3.twokings.nl
static.srv1a.pivothosting.nl
taj.twokings.nl
twokings.nl
vuurwerkoverlast.nl
www.jailbreakfestival.nl
www.nynkelaverman.nl
www.peterboorsma.nl
www.pivothosting.nl
www.podiumasteriks.nl
www.twokings.nl
www.vhdg.nl
www.vuurwerkoverlast.nl
www.woordenboer.nl
www.zeeheldenkwartier.com
zeeheldenkwartier.biz
zeeheldenkwartier.com
zeeheldenmarkt.com
omdat niemand er naar kijkt denk ik als je een cloudflare lookup doet krijg je deze ips.
62.112.245.70 - fake
149.210.157.91 - fake
daarom zijn ze nog niet aangevallen of niemand doet er moeite voor als je dns brute froce doet en gelijk een ns lookup krijg je dit.
dan zie je dat vuurwerkoverlast.nl er ook bij zit dat betekent dat ze allemaal worden gehost op dezelfde ip en wat ik al eerder in mijn post zij dan ga je zoeken naar dns brute force en dan krijg je dit ip
Dit gaat mij allemaal boven mijn 47 jarige pet. En wat betekend dit allemaal :dizzy: