Duizenden valse meldingen

tapkraan

Registered User
ik moet wel zeggen dat de sfeer en het plezier wel verpest word door al die onzinberichten in de media. Elk jaar weer die strijd tussen voor en tegenstanders. We houden straks geen traditie meer over :-/

Plum Bloom

Registered User
Meneer Bonte ontkent dus niet dat het mogelijk was om valse meldingen te doen! Daarmee komen in ieder geval de cijfers van de afgelopen jaren in een ander daglicht te staan, lijkt mij. Hoort, zegt het voort.

petertje23

Registered User
Er komen geen reclame meldingen meer begrijp ik van Bonte :p Ook ik heb nergens kunnen zien dat het totale aantal stemmers opeens een X aantal stemmen minder heeft.

goofygrunn

Registered User
Geen reclame meldingen meer dus het probleem met valse meldingen blijft hahahaha. Het blijft een bijzonder figuur

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI MT7-L09 met Tapatalk

ChrisN

Registered User
nu.nl blijft -ondanks de (ook eigen) berichtgeving over de sjoemelsoftware van het meldpunt steevast onder ieder vuurwerk berichtje toch maar weer terugkomen op dat meldpunt en de "cijfers". Zojuist via een zo'n vuurwerkbericht op nujij gevraagd aan de redactie wat er aan de hand is. Volgens mij lezen ze ook wel mee op nujij.

ChrisN

Registered User
Grrrr, inderdaad ja. En jij moet Hairy Harry 2. zijn :) Ik denk wel dat het een beetje werkt, wat wij e.a. daar doen.(op kleine schaal althans) Steeds maar weer in duidelijke bewoordingen en vanuit nuchter perspectief blijven herhalen wat er allemaal niet klopt aan de anti-vuurwerk-lobby en hun argumenten.

Hairy Harry

Registered User
Grrrr, inderdaad ja. En jij moet Hairy Harry 2. zijn :) Ik denk wel dat het een beetje werkt, wat wij e.a. daar doen.(op kleine schaal althans) Steeds maar weer in duidelijke bewoordingen en vanuit nuchter perspectief blijven herhalen wat er allemaal niet klopt aan de anti-vuurwerk-lobby en hun argumenten.
Ik hoop dat het helpt. Ik krijg er ondertussen wel steeds meer plezier in, zeker als ze om hun eigen beweringen heen gaan draaien omdat ze feitelijk niets kunnen bewijzen, geeft toch een goed gevoel.

rodepo

Registered User
Ik mail geregeld naar verschillende media. Ik heb nog zelde antwoord gekregen. Dat wil niet zeggen dat ze er niks mee doen. [emoji4]

magnolia

Registered User
die vent moet hoog tijd eens een hobby gaan zoeken .
als iedereen zo zat is van die vuurwerktraditie waarom word die site van hem dan toch zo aangevallen !?
beetje vreemd dacht je niet .

Pancake77

Registered User
Het valt hem ook niet op dat de eerste 3 dagen (zat t/m ma) 21000 meldingen kwamen, 7k per 24 uur en sinds zijn ondergang op dinsdag in nog 5 dagen nog 13000 erbij, gemiddeld 2600.... vreemd zaakje.

Volgens zijn mening zou rond de kerst extra veel meldingen moet zijn en ik met eerlijk zeggen ik ben laatste dagen in verschillende steden/dorpen geweest en heb totaal GEEN vuurwerk gehoord! Arno waar is die WWIII die jij de linkse man voorspiegelt?

encrypted

Registered User
die vent moet hoog tijd eens een hobby gaan zoeken .
als iedereen zo zat is van die vuurwerktraditie waarom word die site van hem dan toch zo aangevallen !?
beetje vreemd dacht je niet .

omdat niemand er naar kijkt denk ik als je een cloudflare lookup doet krijg je deze ips.

62.112.245.70 - fake
149.210.157.91 - fake

daarom zijn ze nog niet aangevallen of niemand doet er moeite voor als je dns brute froce doet en gelijk een ns lookup krijg je dit.

2011.greatwideopen.nl
2015festival.nl
2kings.nl
academievoorwetgeving.nl
bolt.twokings.nl
designkwartier.com
eaps.twokings.nl
en.zeeheldenkwartier.com
film.zuid-holland.nl
ggz.twokings.nl
henrievogel.nl
mashup.greatwideopen.nl
monumenten.twokings.nl
movie.zuid-holland.nl
nynkemusic.com
onderwijsmuseum.twokings.nl
peter.boors.ma
srv1a.pivothosting.nl
srv2a.pivothosting.nl
srv3.twokings.nl
static.srv1a.pivothosting.nl
taj.twokings.nl
twokings.nl
vuurwerkoverlast.nl
www.jailbreakfestival.nl
www.nynkelaverman.nl
www.peterboorsma.nl
www.pivothosting.nl
www.podiumasteriks.nl
www.twokings.nl
www.vhdg.nl
www.vuurwerkoverlast.nl
www.woordenboer.nl
www.zeeheldenkwartier.com
zeeheldenkwartier.biz
zeeheldenkwartier.com
zeeheldenmarkt.com

dan zie je dat vuurwerkoverlast.nl er ook bij zit dat betekent dat ze allemaal worden gehost op dezelfde ip en wat ik al eerder in mijn post zij dan ga je zoeken naar dns brute force en dan krijg je dit ip

http://109.70.1.226/

AS60781 LeaseWeb B.V.

domain registratie in flexwebhosting.

Laatst bewerkt:

happy4ever

Registered User
omdat niemand er naar kijkt denk ik als je een cloudflare lookup doet krijg je deze ips.

62.112.245.70 - fake
149.210.157.91 - fake

daarom zijn ze nog niet aangevallen of niemand doet er moeite voor als je dns brute froce doet en gelijk een ns lookup krijg je dit.

dan zie je dat vuurwerkoverlast.nl er ook bij zit dat betekent dat ze allemaal worden gehost op dezelfde ip en wat ik al eerder in mijn post zij dan ga je zoeken naar dns brute force en dan krijg je dit ip

Dit gaat mij allemaal boven mijn 47 jarige pet. En wat betekend dit allemaal :dizzy:

encrypted

Registered User
Dit gaat mij allemaal boven mijn 47 jarige pet. En wat betekend dit allemaal :dizzy:

Dat betekent dat een cyberaanval helemaal geen impact heeft gehad omdat ze achter een ander ip zaten.

62.112.245.70 heeft geen port 80 open staan ook 8080 niet.
149.210.157.91 kan geen dns servers vinden.

#happy4ever geen probleem ik ben nog 27 jaar te jong. :D,

Laatst bewerkt:
Bovenaan