Doet iedereen hier alleen maar sier?

Poll?

• Alleen siervuurwerk

Stemmen: 102 24,5%
  • Knalvuurwerk e.a. klein tuig

Stemmen: 25 6,0%
  • Alles hoort er bij... dus blokken en knallers!

Stemmen: 289 69,5%

• Total voters
    416

DioR

Registered User
Ik doe beide. Overdag zie je weinig van je sier. Dus dan veel knal en jank/huil potten.
Maar zodra het donkere doek over het land komt... Dan ben ik meer met sier bezig. Vanaf 00:00uur in principe helemaal sier.

edje30

Registered User
Ik heb voornamelijk veel fluit en knalwerk het siervuurwerk bestaat meestal uit wondertollen en jumping jacks.
mijn vrouw en ik staan meestal om vijf over 12 voor het raam te kijken naar anderen die het siervuurwerk afsteken een mooi gezicht als je het mij vraagt

BangerXXL

Registered User
Alles hoort erbij!
Overdag stook ik heel veel (alleen maar) knal!
's avonds vooral sier, maar dan toch ook weer knal (100.000 klapper etc)
Ben een knal liefhebber, maar vind siervuurwerk ook heel erg mooi!

BangerXXL

Timvdlinde

Registered User
Ik ben hier net nieuw op het forum en zit zo een beetje te kijken en het valt me op dat jullie alleen maar met sier vuurwerk bezig zijn :unsure::cheesy: niet dat ik dat niet leuk vind maar meestal koop ik juist alleen maar bijv. rotjes, nitraten en babypijltjes om heksenkringen te maken xD
en een beetje pielen en knutselen met thunderkings enzo :p
Zijn er ook mensen die dat doen? Poll? :p

~Pyroflop

Pyroflop dat doe ik ook maar dat komt denk ik ook wel een beetje door de leeftij :p ik ben ook 14 bijna 15
kheb mega zin in 31 dec

Timm22

Registered User
's ochtends begin ik met een paar knalpotten en een 100k rol.. Dan overdag staan we met een aantal gasten als kleine kinderen met nitraten en andere dingen te gooien. en hoe later het word hoe meer sier er de lucht in gaat.

word weer n flink spektakel dit jaar denk.. hihi:D hahahahah

ratjeschatje

Registered User
meestal 24:00 eerst de 100.000 kanllet en dan gelijk de nitraat / vilnders omdat iedereen toch tegelijk gelukkig nieuwjaar tewenst en dan pas rond 12:30 de kidst met hun vuur werk en dan ook er tussen door ook wat potten en dan rond 01:00 komen de grote sier potten enn dan is het gekke huis in de wijk want er zijn 5 groepen die elkaar altijd wil overtreffen we eindigen ook weer zoals altijd met een 100.000 knaller en dan als we klaar zijn feeste tot je schiel kijkt

Arcenist

Registered User
dit jaar voor het eerst sinds jaren weer een knalpakketje op de kop getikt..
Maar meer voor de kids dan voor mezelf, want echt blij wordt je niet van dat geplop.
En het sierwerk is voor papa geheheh

Ghasper

Registered User
Eigenlijk alleen maar sier. Ik heb wel voor het eerst in mijn leven wat knallers erbij voor overdag en ga eens kijken hoe mij dat bevalt.

vicioso

Registered User
Ik mis nog minimaal 1 poll-optie. Namelijk, zoals velen met mij denk ik, knal voor voor 0.00 en sier (met nog wat matten misschien en een enkele knaller) voor na 0.00. Dat is iig mijn strategie.

Son-T

Registered User
Ik mis nog minimaal 1 poll-optie. Namelijk, zoals velen met mij denk ik, knal voor voor 0.00 en sier (met nog wat matten misschien en een enkele knaller) voor na 0.00. Dat is iig mijn strategie.

Dan valt jou strategie in de Poll :Knal en Sier. En mis je niks.:blink1:

Dex

Registered User
Vrijwel alleen sier. Knal ben ik al vrij snel zat, dus dat koop ik helemaal niet.

Ik zal ook wel geen echte freak zijn, maar overdag steek ik niks af. Waarschijnlijk mede omdat je sier niet goed ziet.

Laatst bewerkt:

Reelo

Registered User
enkel sierpotten en wat knal betreft hou ik het bij matten (niet NL). Geen strijkers, astronauten, cobra's etc daar beleef ik geen lol aan.

Kevalenci

Registered User
knal is vuurwerk!
Knal, hoort erbij
vuurwerk gaat ook om de knal..
kijk maar naar EPM salute shells, of titanium salute, dat is eigenlijk ook alleen maar een knal.
en het hoort er toch bij!
ik vind het eigenlijk als er geen knal dat sier ook heel anders is
zelf gaan wij ook altijd smiddags lekker rondstrooien met thunderkings en wat meer dingen:D

Davis

Registered User
Vuurwerk is officieel verzonnen om boze geesten te verjagen (of zoiets). Door de felle kleuren en harde knallen zouden ze het nieuwe jaar geen ongeluk kunnen bezorgen. Allemaal leuk en aardig, maar ik hou dergelijke tradities graag in ere, vandaar dat ik sier- en knalvuurwerk haal, jaar in jaar uit.

In de ochtend- en middag stook ik meestal knallers, matten et cetera. 's Avonds gaan de potten en pijlen de lucht in.

Hoe meer ik erover praat, hoe zenuwachtiger ik wordt!

Ghasper

Registered User
Zo is het Polleke! Mij zou het niet kunnen bekoren en daarom heb ik denk ik 95% sier, maar daarvan kunnen mensen ook denken, pffff saaie sok.......

Bovenaan