~Dim~ Zoekt vuurwerkfolders

Dim

Product Beheer
Medewerker
WOOW!! Vandaag viel er een dikke enveloppe door de brievenbus, Bezorgster perste hem erdoorheen zo dik!

Prachtige folders van afgelopen oud en nieuw terug tot 1999!

Super bedankt voor deze bijdrage!

De verzameling wordt groter en groter!

Allemaal nogmaals super bedankt, en heb je nog wat liggen? Wil ze heel graag hebben!

Groetjes Dim

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Dimmetje,

Kan je me je adres PM-en. Dan heb ik er ook nog een stapeltje voor je.
Ik kan ze ook zelf inscannen als je wil (A3). Jij scant A2 zeker?

p-aart-y

FPM Hangouderen
Ik heb inmiddels van Vuurwerkbrinkman een aantal folders ontvangen. Helaas zit er maar 1 bij van zijn eigen winkel. Maar goed ik ben blij dat hij wat geregeld heeft.

Deurtechniek Gorinchem bv. 1993 (beko?)
N. Postulart Tabakshop Arnhem 1993
Beijer Sport Arnhem 1994
Tuincentrum Brinkman (geen jaartal) (Tegenwoordig is dit Vuurwerk Brinkman)

Roep maar welke je wil hebben! (de rest hou ik zelf)

Vuurwerk023

Registered User
Ik heb er 57 voor je vanaf 2005 tot nu maar we hebben al via pm geregeld dus ik stuur ze morgen op veel plezier met scannen hehe

Dim

Product Beheer
Medewerker
Devinio bedankt! Super ben er erg blij mee!

Weer de hele dag voor de brievenbus zitten :)

Dim

Product Beheer
Medewerker
Even een paar foto's van de snel groeiende collectie!

P1000612.jpg

Deze moet ik nog uitzoeken, gekregen van Tuincentrum Vechtweelde in Maarsen!

P1000613.JPG

De mappen, op importeur en op jaartal gesorteerd.

P1000614.jpg

Hehe!

P1000615.jpg

Alle vuurwerkfolders in de insteekmappen zodat ze niet beschadigen, sticker erop jaartal provincie en winkelnaam.

P1000616.jpg

Deze moeten ook nog uitgezocht worden.

Buiten dit heb ik nog een berg folders die ik mag scannen en die later terug gestuurd moeten worden, deze staan netjes bij elkaar opgeborgen zodat er niets door de war gaat.

Allemaal super bedankt voor de folders!! Ben er erg blij mee!! De folderdatabase moet op deze manier wel lekker goed gevuld kunnen worden!

Mochten er nog mensen zijn die wat folders over hebben, stuur me dan een PM, wil ze graag hebben.

Fijne avond allemaal.

Groetjes Dim

Dim

Product Beheer
Medewerker
Spaar je zelf ook folders? Heb je dubbele? Misschien kunnen we ruilen. Heb eindelijk alles uitgezocht.

Hier het eerste deel dubbele folders van Lesli Vuurwerk. Rest van de importeurs volgens later.

LESLI VUURWERK
2005 - 2006 De Vuurpijl / Schoenmaker de Vries 1 Folder
2005 - 2006 P.J. van Rikxoort 2 Folder
2005 - 2006 De Vuurpijl / Schoenmaker de Vries 3 Flyer
2006 - 2007 P.J. van Rikxoort 2 Folder
2007 - 2008 De Vuurpijl / Schoenmaker de Vries 1 Folder
2007 - 2008 Welkoop 1 Folder
2007 - 2008 VZA Vuurwerk 1 Folder
2008 - 2009 VZA Vuurwerk 2 Folder
2008 - 2009 Vuurwerkhal Ouderkerk 2 Folder
2008 - 2009 Kok Fietsen Vuurwerk 1 Folder
2008 - 2009 De Vuurpijl / Schoenmaker de Vries 1 Folder
2008 - 2009 ALBLAS Tweewielers 2 Folder
2008 - 2009 P.J. van Rikxoort 5 Folder
2008 - 2009 Berkenpeis Tweewielers 1 Folder
2008 - 2009 De Vuurpijl / Schoenmaker de Vries 4 Folder
2008 - 2009 Minstroon Vuurwerk 1 Folder
2008 - 2009 Welkoop 1 Folder
2008 - 2009 Groenrijk 2 Folder
2009 - 2010 Vuurwerkhal Ouderkerk 3 Folder
2009 - 2010 P.J. van Rikxoort 2 Folder
2009 - 2010 Welkoop 1 Folder
2010 - 2011 Vuurwerkhal Ouderkerk 1 Folder
2010 - 2011 VZA Vuurwerk 1 Folder
2010 - 2011 Groenrijk 1 Folder
2010 - 2011 De Vuurpijl / Schoenmaker de Vries 1 Folder
2011 - 2012 ALBLAS Tweewielers 1 Folder
2011 - 2012 Partijhal Rotterdam 1 Folder
2011 - 2012 Boerenbond - Welkoop 1 Folder
2011 - 2012 Aktie Vuurwerk Rotterdam 1 Folder
2011 - 2012 Primera Barendrecht 2 Folder

Zoals jullie zien heb ik een aantal folders meerdere keren dubbel.

fat bol

Registered User
Dim ik zou dolgraag een keer met je ruilen van veel folders heb ik ze soms wel 10 keer en 2006 is mijn oudste. Kunnen we misschien een keer wat afspreken , ik wil vanaf dat ik 21 ben dat jaar ook alle folders gaan sparen die ik maar kan krijgen :)

Ooit had ik een catalogus echt een best dik boek van lesli , misschien dat jij daar wat meer over weet hoe die te krijgen ?
Mijn ma heeft die toen ik jong was per ongeluk weggegooit haha.

Laatst bewerkt:

funkie x

Registered User
Dim: ik heb nog vier mappen liggen met krantjes die terug gaan tot 1997. als je interesse heb om ze in te scannen moet je mij even pm'en.
ik spaar ze zelf ook dus het is enkel voor inscannen. ik hoor het wel ;)

Dim

Product Beheer
Medewerker
Ik heb zeker interesse geweldig! Ik stuur je een PM als ik de mappen af heb die ik nu te leen heb!

Nogmaals toppie!

Tony

Administrator
Medewerker
Voor de mensen die heel folder aan Dim hebben geleverd en denken; waar blijven die dingen dan?
Patrick (VuurwerkFreakz) is op het moment erg druk met zijn werk (aanwezig zijn) en hij moet nieuwe software schrijven voor het systeem wat we gaan gebruiken. Zodra hij tijd heeft pakt hij dit op en komen jullie folders online.

Allemaal bedankt voor de medewerking en het leveren van de spulletjes!

Pyromaniac 1975

Registered User
Hey Dim.
Ik ben onze folder helemaal vergeten op te sturen.
Deze zal ik(zodra ik erbij kan) voor je fixxen.

Sorry dat ik het vergeten ben.

grtz

vuurvent

Registered User
Ik spaar folders sinds 2002/2003. Heb nou een aardige stapel, woon hier dan in de omgeving met de meeste winkels van nederland. Maar hou ze het liefst ook zelf, altijd leuk voor later. Zal is kijken of ik wat dubbele heb om die eventueel aan jou te schenken.

fat bol

Registered User
Misschien is het leuk om met veel freaks een dag te plannen alleen betreft folders , en gelijk elkaar een beetje leren kennen enzo :) Ik kan niet geloven dat zo weinig mensen folders sparen ! Misschien een kleine bbq erbij ofzo !

SrCl2

Registered User
Hallo ~Dim~,
Ik ben tot de ontdekking gekomen dat ik ook nog een behoorlijk aantal vuurwerkfoldertjes bezit waar ik helemaal niets (meer) mee doe. Dus als ik jou daar een plezier mee kan doen, zal ik dat niet nalaten.

Waar kan ik de foldertjes (die alle uit de regio Groningen afkomstig zijn) heen sturen?

SrCl2

Registered User
Hallo ~Dim~,

Ik heb de enveloppe met de foldertjes inmiddels op de bus gedaan, naar alle waarschijnlijkheid zul je die dus morgen of overmorgen in je bezit hebben. Je kunt mijn enveloppe herkennen aan het feit dat die met een paarse stift beschreven is. Ik hoef niets voor de foldertjes terug te hebben, ik ben namelijk allang blij dat ik er iemand anders een plezier mee kan doen.

Ik heb de foldertjes overigens niet uitgezocht: je kunt dus dubbele, incomplete, beschadigde en/of beschreven exemplaren aantreffen. Gooi folders die je niet kunt gebruiken gerust weg.

Bovenaan