Hallo ~Dim~,
Ik heb de enveloppe met de foldertjes inmiddels op de bus gedaan, naar alle waarschijnlijkheid zul je die dus morgen of overmorgen in je bezit hebben. Je kunt mijn enveloppe herkennen aan het feit dat die met een paarse stift beschreven is. Ik hoef niets voor de foldertjes terug te hebben, ik ben namelijk allang blij dat ik er iemand anders een plezier mee kan doen.
Ik heb de foldertjes overigens niet uitgezocht: je kunt dus dubbele, incomplete, beschadigde en/of beschreven exemplaren aantreffen. Gooi folders die je niet kunt gebruiken gerust weg.
Oke, ik heb er even over nagedacht en ook ik ga mijn verzamelde folders beschikbaar stellen voor de site. Ik hoef ze ook niet terug. Ze komen vast in goede handen in een zorgvuldig gesorteerd dossier!!!
Ook de verzendkosten ga ik voor mijn eigen rekening nemen om op deze manier mijn kleine steentje bij te dragen aan de site.
Het zijn er trouwens ongeveer 50 en het feest begint bij 2003 en bestaat voornamelijk uit folders van Ede en omstreken.
Dus Dim, ik zie snel wel een PM van je!!!!
Man, man, man! Super zeg! Gietjo, bedankt!
Dat wordt weer spannend! Geweldig al die folders! Vraag maar aan m'n vriendin! Hahahahaha.
Allemaal bedankt!
HOEHOE! Toen ik vandaag thuis kwam lag er een dikke enveloppe op me te wachten!
(..)
Snel openmaken! Spannend!
(..)
En nu? FOLDERSKIJKEN!!!!!
(..)
Nogmaals bedankt voor de folders! Binnenkort komen ze online!
ik had er tot 4 jaar geleden 4 volle dozen van, die gingen terug tot 1989! Had maar eerder gepost, dan had je ze zo kunnen krijgen. Ik heb ze 4 jaar geleden allemaal weggeknikkerd :-D
dim, je hebt post (nu nog digitaal) ;-)
Ik veeg mijn tranen weg en ga weer verder met werken! Wat jammer!!!
sjah, das zeker jammer. De folders gingen terug tot 1985, toen ben ik begonnen met sparen. Als ik ooit nog eens iets weg wil gooien zal ik eerst een goed nadenken...