geeft niks jongens.
ik heb die gasten een mail gestuurt. en ook al gooien ze hem in de prullenbak ik heb er het mijne aan gedaan.
sorry dat ik er weinig tot geen leestekens in heb gezet. de manier waarop de interface in elkaar zat waarin je een berichtje kon tikken bestond uit 10 bij 5 centimeter dus echt overzicht had ik niet ofzo. maargoed is ook niet echt een excuus meer een constatering. ben ook niet zo,n leestekenzetter. vergeet het nog al eens.
voorlopig heb ik wel een bericht gestuurt. en of ze het nu serieus nemen of niet had ik zowiezo al mijn twijfels over.
aangezien alleen bedrijfsmails worden gelezen.
dat soort knakkers gaan pas problemen zien als het te laat is. en ze het al in hun portomonee gaan voelen.
bovendien is het geen dreigbrief dat is er ook met geen mogelijkheid uit te halen.
behalve als je goed gaat zoeken ernaar. een dreigbrief met een smilie werkt niet denk ik.
een smilie is toch knullig in een statige klacht?? nou vind ik van niet ik ben wie ik ben en ik schrijf wat ik wil naar ze. ik ben keurig netjes gebleven verder. ze hoeven me toch ook verder niet serieus te nemen?? ik heb ze verwezen naar de aangegeven links. daar staan ook jullie reacties(die er heel goed uitzien ]

)
en als ze niet de moeite nemen om die te lezen tja och wat moet je anders.
voorlopig heb ik het in ieder geval gestuurt.
en het zou wel eens goed wezen als de makers eens wat beter naar de consument gingen luisteren.
niet iedere jaar de diamond collection in een nieuw jasje steken kost klauwen met geld voor de consument.
jullie kritiek op mij is oke ik kan het hebben en ik weet dat jullie gelijk hebben. in mijn betoog ben ik meestal zo vurig voor het doel dat ik de tierelantijntjes zoals leestekens enzo mis. nogmaals sorry daarvoor. maar wat let jullie om ook een mail te sturen naar schuurmans?? of naar andere vuurwerkmakers??
1 iemand kan niks, maar wij zijn met duizenden liefhebbers van allerlei soorten en maten vuurwerk en vuurwerkmerken. ik roep niet op tot revolutie . maar wij besteden ieder jaar toch wel zo,n 100 tot 1000 euro denk ik zo gemiddelt aan vuurwerk. ik doe toch ieder jaar mee voor zo,n 600 a 700 euro. een wasmachine is goedkoper. maar toch zijn we eigenlijk het ondergeschoven kindje als het aankomt op vuurwerk. terwijl wij wel ieder jaar zoveel knaken eraan besteden??
ze zouden ook eens naar ons moeten luisteren. en dat werkt alleen als we allemaal ertegenin gaan. ik weet zeker als iedereen dit jaar bijvoorbeeld proline zou kopen ofzo dan zou de rest zwaar de mist in gaan en een miljoenenverlies lijden. en proline(de makers ervan) zou skyhigh gaan.
alles en echt alles word met marktonderzoeken bekeken en alles moet qua prijs/kwaliteit aangescherpt worden voor omzet. maar als het op vuurwerk aankomt dan denken we ineens niet meer zo.
terwijl wij niet ieder jaar een wasmachine kopen maar wel ieder jaar voor een bedrag aan vuurwerk. tja goed sommigen gaan naar belgie maar daar gaat het nu even niet om.
ondanks dat er misschien weinig tot geen leestekens instaan is de inhoud nog steeds hetzelfde. en als ze daar niks mee doen kunnen wij er ook niks aan doen.
als we allemaal roepen van: er gebeurt toch niks dus ik stuur niks. tja dan zal het ook niet helpen. ik heb nu in ieder geval recht om te klagen want ik heb mijn zegje gezegt aan hun. dus niet alleen hier waar we zitten te papegaaien van:
ja wel erg duur he??. maar gewoon naar het bedrijf zelf gegaan. klagen is zo makkelijk maar wat gaan we er aan doen??
er is op elk merk wel wat aan te merken. maar aangezien de bedrijven zelf niet echt een consumentenonderzoek doen moeten wij het maar voor hun doen.
en nee das geen dreigen. das constateren en op proberen te lossen naar eer en geweten. ]