Diamond pijlen: "afzetterij!!!"

vincer

Registered User
Re: slechte kwaliteit Diamond pijlen *

Zelf heb ik ook de Rocket Show 1000 gekocht zoals ieder jaar. Erg goede pijlen.
Alleen dit jaar van de vijf die ik heb afgestoken, zijn er twee geklapt op de grond.Dus bij deze een waarschuwing:Neem voldoende afstand!
Veel plezier!

von urk

Registered User

Ik heb dit jaar de rocketshow 1000, 4000 en nog een serie welke eerst niet in het assortiement van mijn dealer was opgenomen.
Ik weet vanuit het verleden dat de rocketshow 1000 best te doen is voor dat geld, prima pijlen!
Verder vond ik de Jewel Glittering van een paar jaar terug ook heel erg leuk voor een prijs van ommenabij €4,- als ik me niet vergis.
Verders vond ik de dure pijlen zoals de Golden Rain echt te jammerlijk gewoon voor die prijs.

Big

Registered User

Ik kreeg dit jaar de rocketshow 1000 gratis bij mijn bestelling, deze vielen mij echt niet tegen. Stegen allemaal goed op met een leuke klap.

Ook het pakket rocketshow 3000 beviel mij goed ondanks het formaat van de pijlen.

Laatst bewerkt:

Willy_VLD

Registered User

Zelf heb ik ook de Rocket Show 1000 gekocht zoals ieder jaar. Erg goede pijlen.
Alleen dit jaar van de vijf die ik heb afgestoken, zijn er twee geklapt op de grond.Dus bij deze een waarschuwing:Neem voldoende afstand!
Veel plezier!

Dat heb ik vorig jaar ook met een grote pijl gehad, weet alleen niet meer van welk merk hij was, best een aardige bang (con)

Willy_VLD

Registered User

Ja dat kan ik me ook goed van vorig jaar herinneren, stond aan de overkant van de straat en echt een super harde knal als je het niet verwacht.

Willy_VLD

Registered User

Nou het viel me mee moet ik zeggen maar ik ben ook geen vuurwerk exp. maar het zag er goed uit hoor.

Hyper

Registered User
Ik heb enkele jaren terug de Star Tracer gehad, was toen de duurste Diamond Collection pijl. Hij stijgt op met een suis en een gouden staart en heeft een erg teleurstellend efftect in de lucht. (Een paar gouden staarten met enkele lichtkogels.)

Sinds dien houd ik de grote pijlen voor gezien. De tolle/toffe lola's zijn nog het leukst imo.

Poziloc

FPM Hangouderen
De Star Tracer had naar mijn weten een Crackling boeket.De pijl was qua uiterlijk Turquoise/groen van kleur met witte sterretjes erop

Jean Cross

Registered User
Ik haal elk jaar de Rocketshow 3000 (nu Aztek Temple) en ben zeer tevreden over deze pijlen. Verwerk ze altijd in een pijlenrek als opvulling en dan misstaan ze niet. De cracklingpijlen zijn lekker heftig. Verder alleen ervaring met de Rocketshow 1000, maar die zijn even goed/slecht al bijv. Horse pijlen/Wild Geese/etc...

ruben_3

Registered User
ik ben het helemaal eens dat de pijlen bagger zijn MAAAARRRR toen diamond net op de markt was hadden ze een gouden pijl die echt helemaal top was!Ik weet niet of er hier mensen zijn die nog weten hoe deze pijl heet? Het is jammer dat deze uit de schappen zijn gehaald want deze pijlen deden niet onder aan de meeste illegale pijlen.

djara

Registered User
Ik vind daimond over het algemeen niet in kwaliteit uitblinken! Er zijn naar mijn mening niet veel producten die een juiste prijs kwaliteit verhouding hebben. Enige pijlen die ik goed vind van daimond zijn die kleine whistling rockets (10 in een pak, krijspijltjes met knetter op het einde!)

mrfire

Registered User
off topic maar toch ff een tip koop de rocket boom pijlen van Shogun 5 stuks voor 9,95 echt top pijlen er zit zelfs een gezichtje bij het effect. Dat geeft denk ik wel aan dat het kwaliteit pijlen zijn. Search het hier maar even Shogun en dan Rocket Boom en kijk gelijk even naar Green Glitter Missele battery 200 schots ook van Shogun voor 9,95.. Voor mij zijn dit de 2 top producten zeker prijs/kwaliteit van dit jaar

Bovenaan