Dat is dan jouw interpretatie, ik geef er enkel mee aan dat er al zo lang over gebakkeleid wordt.
Dat het niet hetzelfde is, is ook helemaal geen punt van discussie, dat ís nu eenmaal zo. Met andere regelgeving en mindere kennis/ervaring kun je ook niet anders verwachten. Die mening wordt ook geaccepteerd, hij wordt toch immers niet verwijderd? En discussie voeren is ook prima, maar elke keer dezelfde discussie gaat mij persoonlijk vervelen.
Zoals Mickey aangeeft, is het toch juist toe te juichen dat een initiatief als dit opgezet en voortgezet wordt in Nederland? Dat is een stuk positiever dan te blijven miauwen dat het maar niet hetzelfde is als in Spanje. Daar wordt het niet beter van.
Vind het overigens opmerkelijk dat jullie allebei wél gaan kijken, ondanks dat je er weinig van moet hebben, althans, zo lijkt het.
Ik zal er zelf niet zijn, maar veel plezier met deze "amateur-knalshow".
(Harry, suc6 en maak er wat moois van)
opmerkelijk dat wij gaan kijken ?
als ik 1 keer nies staan ik in den helder,dit weerhoud me dan niet om niet te gaan kijken,dit zou dan inhouden dat ik al heb besloten dat het helemaal niks wordt,terwijl ik nog niet heb beoordeeld!!
ook hun ervaring zal steeds rijker worden en dat maakt mij wel een beetje nieuwsgierig,hoe vaak wordt er over diverse vuurwerk shows gediscusieerd wat betreft hoe mooi ,of viel tegen enz..........?
dit komt herhaaldelijk terug bijna wekelijks zelfs.
een normale beoordeling die plaats vindt bij elke vuurwerkshow.
het is makkelijk om als moderator alle discussies de kop in te slaan,vooral als het waarschijnlijk om bekende gaan familie,vrienden,relatie`s enz.
ik hoop maar 1 ding,dat is dat harry zelf deze opbouwende kritiek weerlegd alzijnde geen commentaar,wel een stuk ervaring die is op is gedaan door derde.
zo was de vraag van mr mascleta (
Ik ben heel benieuwd hoe men de Inicio gaat schieten en welke acompanientos worden gebruikt, en hoe men de bombardeo gaat schieten, en zijn er misschien ook nog los golpes finales?)
nog steeds niet beantwoord (en was dit alles wat de druppel deed overlopen)
zou zonde zijn van onze tijd,het is trouwens mijn eerste keer dat ik weerleg dat iets niet het zelfde is,en om dan terug te gaan naar een thread van 2007/2008 lijkt mij wel erg ver gaan.
wat mij betreft wens ik jullie een hele fijne dag toe de 13
mochten jullie daar niet zijn,dan zal het waarschijnlijk wel valencia worden.
hasta luego