Den Haag DEMO BEKO

Tony

Administrator
Medewerker
Mooi foto's heb je gemaakt powder!
Ik heb er eigenlijk een beetje spijt van dat ik niet naar deze demo toe bent gegaan!

Sethjuh

Registered User
waar stond je dan? ik stond @ parkeerplaats in me renault trafic
maarja voorlopig weer ff afgekickt...
nu over 2 maanden naar liuyang china 8), vuurwerkfabriek bezoeken

Ik stond aan het begin van de parkeerplaats rechts, met de fiets. Samen met m'n broertje (Klaplopertjuh). Maar lag het nou aan mij of gingen er een aantal watershells niet helemaal zoals gepland. knalden onder water, geen boeket of iets te zien. Kan natuurlijk de bedoeling zijn geweest, maar dat lijkt me sterk. De rest zag er overigens wel heel goed uit.

Laatst bewerkt:

mickeyzegtboem

Registered User
Mooi dat er wat foto's online zijn gekomen!
Ziet er ondanks de omstandigeheben netjes uit.

Maar waar ik het meest benieuwd naar ben, welke producten hebben het meeste indruk gemaakt?
bijzondere effecten of gewoon een heerlijk snel blok...
Vertel eens wat jullie voorbij hebben zien komen!

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Deze avond vond ik zelf top geregeled door Beko vuurwerk.
Binnen stonden allerlij produkten opgesteld. en we werden velen malen voor zien van eten en drinken. Buiten stond je netjes overdekt (als je dat wilde) onder een mooie witte tent. jammer van de aansluit foutjes in het schietveld. want zo kregen we wel eens verkeerde of helemaal geen produkten te zien.

Het consumenten gedeelte vond ik persoonlijk wat tegenvallen.
Helaas geen nieuwe produkten,
Als je vraagt waarom ik het tegen vond vallen, vond de produkten niet iets speciaals hebben.
Vond het ook wel weer eens leuk om weer vele bekende gezichten te zien.

hier het eerste deel van mijn film bijdrage.

GMP82

Zilveren Member
Allereerst bedankt voor de foto-complimenten!

Vinnie, bedankt voor je film-bijdrage! (Dat maakt het reviewen ook iets makkelijker, aangezien wij geen schietlijst hadden en de omroeper maar matig hoorden).

Het is jammer dat wat er van vulcan geschoten is, niet voor de consument beschikbaar is. Daar zaten echt goede en mooie producten tussen! Ik zal er een aantal uitlichten:

De Lemon-Yellow, Blue Dahlia vond ik live erg goed, op de film valt hij me iets tegen?! Wij zaten wat dichterbij en keken van een andere hoek (zie je ook terug op foto 4), wat het verschil waarschijnlijk verklaard. De grootte en de kleuren(combinatie) vielen erg in de smaak.

De 3 inch mines (er waren er meer??) doen je kwijlen, zeker als je ze afzet tegen wat er aan mines beschikbaar is als consument. Maar ja, regelgeving he...

De watershells waren ook weer erg leuk. Zoals hierboven eerder opgemerkt, leek 1 van de salvo's half onder water te ontploffen o.i.d. want daar kwam niet veel uit. Wat er verder langskwam, waren drijvende fonteinen, een drijvende candle barrage en een aantal shells werden met tails geschoten (zie foto's 8 en 9) wat ook een leuk effect gaf.

De red plum & thunder was een genot om naar te kijken, maar vooral luisteren. Heerlijke thunders.

De too much vind ik ook noemenswaardig. Lekker tempovol en kleurrijk. Past goed in een showtje.

Er waren ook diverse candles en candle barrages. De kwaliteit hiertussen vond ik sterk verschillen. Er zaten mijns inziens ronduit saaie tussen, maar ook een aantal waar wel pit in zat.

Wat er nog niet op de film staat, zijn de single shot shells. Deze vond ik per stuk wel mooi, maar niet héél bijzonder. Op het eind echter, gingen er ongeveer 30 tegelijk, wat een waanzinnig schouwspel als finale opleverde. Mede hierdoor viel het Sky-line spul ruim een halfuur koulijden daarna erg tegen. Vooral ook omdat er, zoals gezegd, niks nieuws was (en er volgens mij vervroegd gestopt is??).

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Vinnie, bedankt voor je film-bijdrage! (Dat maakt het reviewen ook iets makkelijker, aangezien wij geen schietlijst hadden en de omroeper maar matig hoorden).

Graag gedaan.

Wat er nog niet op de film staat, zijn de single shot shells. Deze vond ik per stuk wel mooi, maar niet héél bijzonder. Op het eind echter, gingen er ongeveer 30 tegelijk, wat een waanzinnig schouwspel als finale opleverde. Mede hierdoor viel het Sky-line spul ruim een halfuur koulijden daarna erg tegen. Vooral ook omdat er, zoals gezegd, niks nieuws was (en er volgens mij vervroegd gestopt is??).

De rest komt later. is nog in de maak.

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Hier komt deel 2 van mijn film.
ik heb zelf uit gezocht wat de moeite waard om te zien.

Hier zie je de :
-Modulair Cakes
-Ball shells 3"
-Watermines 4"& 5"
-Cylinder shells 3"

Sethjuh

Registered User
Ik dacht dat er bij die "finale" ook 4" zat, maar dat blijkt dus niet zo te zijn! Zijn wel hele flinke effecten dan voor 3"! :nuts:

Bedankt voor de film Vinnie, altijd leuk om later nog eens terug te kijken. Hoewel het live natuurlijk altijd nog veel mooier is.

PS. 1 van de medewerkers had een verklaring voor dat er shells per 6 werden geschoten. Namelijk omdat ze wat kabels voor de electrische ontsteking tekort kwamen. :push:

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Er zitten inderdaad een aantal mooie producten bij. Ik vind de fluiter op het water erg tof.

mickeyzegtboem

Registered User
Mooie beelden vin, erg leuk om te zien dat ook hier steeds meer effecten die in het buitenland veel gebruikt worden in het assortiment zitten.

fluiters, hummers, tourbillons, effect shells met report...
Hoop deze producten nog vaak in shows in nederland tegen te komen, denk dat met dit soort voor nederland redelijk nieuwe effecten (of opnieuw terug, aangezien ze in het verleden toch vaker gebruikt werden)
de algemene kwaliteit van de shows een flinke boost kan geven.

Sweet Laker

Registered User
De foto's zijn goed gelukt GMP!! En Vinnie bedankt voor de films!

Vond de demo van de Vulcan Producten erg waanzinnig. Vooral de Roman Candles, de watershells en verder was er een cake die binnen een paar seconden zeer veel fluiters afschoot, met als finale crackling en salutes (de Master Blaster 400 schots dus haha). Waanzinnig blok!!

De Red Plum & Thunder 49schots en de Lemon-Yellow Blue Dahlia; ook erg spectaculair trouwens :)

Zoals gezegd hoop ook ik een flink deel van deze producten vaker terug te zien in Nederlandse shows, want er zat echt goed spul tussen!

Laatst bewerkt:
Bovenaan