En dan moeten we ze de mensen die hetgene wat nog rest van de spaanse economie proberen te behouden (de werkende mensen) maar in de weg gaan zitten en proberen alles wat ze hebben opgebouwd te vernielen?
Ik snap helemaal niets van jouw logica king...
Ik weet heel goed wat er aan de hand is in spanje, maar door de economie nog verder te verwoesten met dit soort acties is spanje allerminst geholpen king!
Misschien had je wat beter op moeten letten bij economie, regel 1 is nog altijd dat er geld uitgegeven moet worden door de overheid aan dit soort dingen, waardoor de werkgelegenheid weer kan groeien.
Maarja al dat linksgedraaide biogardetuig wil vast geen 15 uur op een dag werken om mascleta's te bouwen, daar zijn ze veel te teer voor met hun SPW en psssssichologie handjes.... BAH!!!!
Mickey-boem,
Je hebt altijd een groep van dat werkschuwe linkse krakerstuig echter kan je mij niet wijsmaken dat die groep een kwart van de spaanse bevolking beslaat. Die logica, welke er in dit topic heerst snap ik niet.
Het werkschuwe krakerstuig heeft weinig te maken met wat momenteel gaande is in spanje.
Er staan hele gezinnen op straat, denk je dat die nu zin hebben in een mascleta?
Ik keur het slopen van de mascleta echt niet goed, nogmaals; je blijft met je poten van andermans spullen af.
Topic is gewoon te zwart-wit omdat wij het door de ogen van de vwliefhebber zien.
Daarom mijn post.
En, als de overheid de economie op gang denk te trekken door een mascleta?
Inderdaad ze bakken zoete broodjes daar.