Demo Tiel (Dutch Fireworks)

chromeeh

Registered User
(Helaas wordt de track er een beetje uitgedrukt op het eind, nieuwe camera, dus settings nog niet 100%)

Goed dan ook een klein verslagje van mijn kant ;)
Het voelt toch op een bepaalde manier wel een beetje goed als je van een pro hoort dat je een super track hebt gebruikt voor een show design.
Dat is dan ook de reden dat ik samen met een kameraad om 16.30 in de auto zit richting Tiel voor de demo...

Eenmaal aangekomen wat volgens de navigatie het goede adres moet zijn, worden we gelukkig, door een bekende de goede kant op gewezen om te parkeren. (Iets met stomme navi :sad:)
Auto geparkeerd, even zoeken waar we langs kunnen lopen, worden we begroet door een aantal bekenden van de Freak Preview en krijgen we een bonnetje voor een consumptie. Een bakje koffie gaat er wel in!

Stiekem wel een klein beetje last van "de jeuk", want tja... ze gaan de "grote broer" van m'n Freak Preview show schieten.
Gelukkig ben ik op geen enkel vlak teleur gesteld, en dit was eigenlijk hoe ik m'n show had willen doen tijdens de preview :hehe!::hehe!:

Na de demo nog even naar DF gereden en een prima bakje koffie gehad en even gebabbeld met een paar freaks en een prima dummy pakket meegenomen om een familie lid nog even een hak te hakken :happy:
(Iets met een Sinterklaas surprise :tounge:)

Al met al een prima avond, met een goede demo en een heerlijke finale!
DFP bedankt!

Laatst bewerkt:

Ricardo1979

Registered User
Was een mooie demo.
Mooie producten gezien.
De finale was prachtig,zeker met de singleshots.
Je kunt met consumenten vuurwerk mooie shows schieten.
Bedankt voor weer een mooie avond voor de vuurwerkfreaks.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Tja je hebt van die demo's.
Vandaag was ik kei zenuwachtig, te irritant voor woorden.
S'middags krijg ik last van me maag, van de kruitstress.
Ik wil naar de demo.
Nadat ik geprobeerd heb om me avondeten naar binnen te harken, ga ik richting de Lok.
Daar is het aardig druk.

Me camera uitgestald en ondanks de demo/kruitstress rustig afgewacht, totdat de demo gaat beginnen.
Prima demo gezien, bij een aantal artikelen met wenkbrauw gefronst van, waarom heb ik deze cake over het hoofd gezien.

De finale was super, echt gaaf het steppen met de single shots.
Toefje toetje was ook prima, lekker rammen met die handel.

Prima demo gezien, dit was weer de topper van 2013.

Dutch fireworks keep up the good work!

D

Deleted member 17038

Guest
Ik zal ook maar even meedoen met de filmpjes :hehe!: Zo kan je het echt vanuit iedere hoek bekijken!
(mijn camera had dit keer veel moeite met focussen negeer dat maar)

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Hele mooie finale met een lekker slagroom toetje !!
ik heb een hoop statieven langs de zijlijn zien staan.
en dat is te merken ook aan de vele filmpjes !!
hier alvast een paar finale foto's,,,, de rest komt morgen na mijn verplichtingen !!!

Grotefoto-MTT7VRGD.jpg

Grotefoto-LU4NMESR.jpg

Grotefoto-VDGHDNI3.jpg

Grotefoto-DW4BXJKJ.jpg

Grotefoto-3HWNKFDK.jpg

D

Deleted member 17038

Guest
Fijne foto's vinnie!

Nog een andere opmerking, ben ik de enige die bij die trein dacht dat er even iets fout ging met de muziek?

chromeeh

Registered User
Fijne foto's vinnie!

Nog een andere opmerking, ben ik de enige die bij die trein dacht dat er even iets fout ging met de muziek?

Op het moment dat de trein passeerde gingen er net een paar mines af...
Ik gok dat de trein meneer / mevrouw een beetje schrok :huh:

RedBaron

Registered User
Zo, ook weer terug uit Tiel, waar we vanavond een mooie demo hebben mogen zien met een prachtige finale! we hebben weer eens mogen zien dat je met consumenten vuurwerk een mooie show kunt schieten, zelfs een pyromusical! Hieronder wat show fotos en daar onder natuurlijk de video.

DFP_TIEL7-12-2013_001.jpg

DFP_TIEL7-12-2013_002.jpg

DFP_TIEL7-12-2013_003.jpg

DFP_TIEL7-12-2013_005.jpg

DFP_TIEL7-12-2013_006.jpg

DFP_TIEL7-12-2013_009.jpg

DFP_TIEL7-12-2013_013.jpg

DFP_TIEL7-12-2013_015.jpg

DFP_TIEL7-12-2013_016.jpg

DFP_TIEL7-12-2013_017.jpg

DFP_TIEL7-12-2013_018.jpg

DFP_TIEL7-12-2013_021.jpg

DFP_TIEL7-12-2013_022.jpg

DFP_TIEL7-12-2013_023.jpg

DFP_TIEL7-12-2013_025.jpg

DFP_TIEL7-12-2013_027.jpg

DFP_TIEL7-12-2013_028.jpg

Meer fotos kun je natuurlijk vinden in ons fotoalbum

En dan ngo de video, veel kijk plezier! :)

jawe

Registered User
Heb een leuke demo gezien van dutch fireworks,na afloop nog even een bakkie gedaan in de winkel waarbij nog wat bekenden gesproken.
Het 'toetje' smaakte lekker:)

Marc_87

Registered User
Moet wel heel eerlijk zeggen dat ik niet veel producten van Wolff heb gezien die mij echt overtuigd hebben eigenlijk. Hadden meer mensen dit?

Chrissie81

Registered User
Jep, dat had ik ook.. alleen de concerto rosso(zoals gewoonlijk) en nog n gilbakje Screamer ofzo.. voor de rest niet heel spannend..

DioR

Registered User
Moet wel heel eerlijk zeggen dat ik niet veel producten van Wolff heb gezien die mij echt overtuigd hebben eigenlijk. Hadden meer mensen dit?

Ik vond de Hitmen en de Cruelty als nieuwkomers toch wel overtuigend hoor. Voor de rest waren de Wolff producten als Silver Salute, Concerto Rosso, Alcatraz en de Panter toch gewoon goed als elk jaar...

hutter

Registered User
Mochten jullie nog films willen zien die deze avond geschoten zijn dan hoor ik het wel.
Zal in ieder geval de show box wel uploaden .

D

Deleted member 17038

Guest
Hutter, de red heat verdient wel wat meer filmpjes in zijn topic. Ook de cruelty, stars over paris, hitmen en valencia. Maar die zou ik zelf natuurlijk ook kunnen uploaden...

Tony

Administrator
Medewerker
Hutter, de red heat verdient wel wat meer filmpjes in zijn topic. Ook de cruelty, stars over paris, hitmen en valencia. Maar die zou ik zelf natuurlijk ook kunnen uploaden...

Vooral de vernieuwde stars over paris. Die vond ik top op de importeurs demo.

Bovenaan