chromeeh
Registered User
Goed dan ook een klein verslagje van mijn kant
Het voelt toch op een bepaalde manier wel een beetje goed als je van een pro hoort dat je een super track hebt gebruikt voor een show design.
Dat is dan ook de reden dat ik samen met een kameraad om 16.30 in de auto zit richting Tiel voor de demo...
Eenmaal aangekomen wat volgens de navigatie het goede adres moet zijn, worden we gelukkig, door een bekende de goede kant op gewezen om te parkeren. (Iets met stomme navi :sad
Auto geparkeerd, even zoeken waar we langs kunnen lopen, worden we begroet door een aantal bekenden van de Freak Preview en krijgen we een bonnetje voor een consumptie. Een bakje koffie gaat er wel in!
Stiekem wel een klein beetje last van "de jeuk", want tja... ze gaan de "grote broer" van m'n Freak Preview show schieten.
Gelukkig ben ik op geen enkel vlak teleur gesteld, en dit was eigenlijk hoe ik m'n show had willen doen tijdens de preview :hehe!::hehe!:
Na de demo nog even naar DF gereden en een prima bakje koffie gehad en even gebabbeld met een paar freaks en een prima dummy pakket meegenomen om een familie lid nog even een hak te hakken :happy:
(Iets met een Sinterklaas surprise :tounge
Al met al een prima avond, met een goede demo en een heerlijke finale!
DFP bedankt!
Laatst bewerkt: