Demo Rijswijk

Flexie

Registered User
Beste Freaks,

Zoals jullie hebben kunnen lezen viel onze demo eigenlijk in het water door de schieters.
Om een lang verhaal kort te maken, waren ze simpelweg de 2de pagina vergeten...
Nu heb ik gelezen dat een aantal van jullie speciaal voor de Lidu cakes zijn gekomen! Natuurlijk erg jammer dat de mooiste niet zijn afgestoken en verwerkt waren in de finale. Maar daar kwamen ze niet tot hun recht.

Dus wij willen de 'pijn' onder de freaks wat verzachten en hebben het volgende bedacht. Wij gaan onder de freaks 1x Crossing Camuro, 1x Splitting Neon en 1x Poisonous Spider verloten, weggeven, gratis en voor niks. :happy:
Ik hoop dat jullie dit kunnen waarderen en geef hier aan als je interesse hebt en het niet erg vind om ervoor naar Rijswijk te rijden.
Misschien ook handig als je aangeeft welke je voorkeur heeft.
Tevens doen we er nog een CNC van de Zodiac lijn bij, gewoon omdat dat kan.

Na het weekend zullen we 3 freaks selecteren uit de reactie's.

Laatst bewerkt:

Flexie

Registered User
Als Groenrijk zijnde zou ik de (helft van de) factuur niet eens betalen... wat een prutserij.
Volgende keer mogen ze mij inhuren. Heb dan wel geen papiertje, maar kan het onmogelijk slechter doen dan dit.

Ook ik kwam speciaal voor de Splitting Neon en wilde de boombox (big momma) nog eens zien. Maar daar kwam dus weinig van terecht.
Ze s taken ook een verkeerde cake aan bij de boombox, want daar horen geen fluiters in...

En dan zie je in de finale de splitting neon er bovenuit zetten (met een ratjetoe aan effecten er doorheen). Was echt schiet maar raak voor een knaak, die finale.

De factuur hoeven we niet te betalen. Schrale troost.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Super gebaar van jullie! Ik kon er helaas niet bijzijn anders had ik zeker mijn voorkeur gegeven voor de Splitting Neon.

Voor de gene die geweest zijn een leuke kans op een leuke cake.

GMP82

Zilveren Member
Dus wij willen de 'pijn' onder de freaks wat verzachten en hebben het volgende bedacht. Wij gaan onder de freaks 1x Crossing Camuro, 1x Splitting Neon en 1x Poisonous Spider verloten, weggeven, gratis en voor niks. :happy:
Ik hoop dat jullie dit kunnen waarderen en geef hier aan als je interesse hebt en het niet erg vind om ervoor naar Rijswijk te rijden.
Misschien ook handig als je aangeeft welke je voorkeur heeft.
Tevens doen we er nog een CNC van de Zodiac lijn bij, gewoon omdat dat kan.

Zeer net gebaar, vooral omdat de schuld niet bij jullie zelf ligt.
Ikding er dan ook graag naar mee.
Mijn voorkeur gaat zonder twijfel naar de Splitting Neon.

Stefan Tetteroo

Registered User
Dat is een heel mooi gebaar! Jammer dat het schietbedrijf jullie zo in de steek heeft gelaten. Als ik zou mogen kiezen dan zou het de Splitting Neon worden.

Flexie

Registered User
Super gebaar van jullie! Ik kon er helaas niet bijzijn anders had ik zeker mijn voorkeur gegeven voor de Splitting Neon.

Voor de gene die geweest zijn een leuke kans op een leuke cake.

Wat ons betreft mag iedereen mee doen. Ik zou niet weten wie er allemaal geweest zijn.

GMP82

Zilveren Member
Wat ons betreft mag iedereen mee doen. Ik zou niet weten wie er allemaal geweest zijn.

Mja dat is een beetje de crux he, valt niet (meer) te controleren. Uiteraard gun ik het hen het meest, die daar hebben staan koukleumen :tounge: moi inclusive (hehehe mn vriendin roept; ik ook! dingt die nu ook mee? :hehe!:)

Denk wel dat het handig is een slotdatum/tijd te hanteren?

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Heel mooi gebaar van ,t Haantje. Terwijl jullie er zelf niets aan kunnen doen dat het zo gelopen is.
Hulde!!

Flexie

Registered User
Mja dat is een beetje de crux he, valt niet (meer) te controleren. Uiteraard gun ik het hen het meest, die daar hebben staan koukleumen :tounge: moi inclusive (hehehe mn vriendin roept; ik ook! dingt die nu ook mee? :hehe!:)

Denk wel dat het handig is een slotdatum/tijd te hanteren?

Slotdatum na het weekend. Maandag 22 december 2014

stefantvs

Administrator
Medewerker
ben er zelf niet bij geweest ! Maar vind dit een onwijs mooi gebaar naar de freaks toe !!

als ik mocht kiezen :p ..... Splitting Neon

VuurwerkFreak90

Registered User
Mooi gebaar, gewoon kiezen uit de mensen die een recensie gaven na de demo in dit topic dat is het eerlijkst. ;)

Mijn voorkeur gaat uit naar de Splitting Neon.

Bovenaan