Demo Rijswijk

Tony

Administrator
Medewerker
Als het om 18.20 begint dan ga ik het op zeker redden. Is 18uur daadwerkelijk de tijd van het schieten?

recemonster

Registered User
Wat een drama deze demo zeg. Heb veel demo's gezien maar dit spant toch echt de kroon in negatieve zin. Ik heb het vermoede dat er gewoon veel te laat begonnen is met opbouwen want 15 min voor de show waren ze nog druk bezig met het plaatsen van cakes. Ook is er goed gecommuniceerd wat wel en niet geleverd is waardoor de schieters cakes zochten die er niet waren.

Zoals VuurwerkFreak90 al zegt zonde van de tijd.

VuurwerkFreak90

Registered User
En de Lidu's? Hoe waren die, of waren ze nog niet binnen?

Crackling cross 25's, w-cross 25's, Springbox 49's werden geschoten en geloof Crossing Camuro 30's er tussen wel gevrommeld.

Ik vind het maar duur.

En een ander lid van dit forum :tounge: zei dat de Splitting Neon en Poisonous spider die er "niet" waren opeens in de finale werden afgestoken, zag er mooi uit maar ging van alles door elkaar heen.

Stefan Tetteroo

Registered User
Deel 1 van de magere vangst:

En deel 2 met de finale. Splitting Neon zit er tussen en de Poisonous Spider volgens mij ook.

Wij waren met drie man en hadden eerder moeten vertrekken, maar ik lees dat we niks gemist hebben. Morgen lekker naar Herwijnen als het weer meezit.

Laatst bewerkt:

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Wat een in- en intrieste vertoning zeg!
Organiseer je als winkel een demo voor je klanten en dan verprutst je schieter een demo op deze manier.
Ik begreep van anderen dat men veel te laat aankwam, zodat men op het laatste moment nog met cakes aan het slepen was.

Dat je fakkelt kan ik ook nog begrijpen. Onprofessioneel, maar wel goedkoop, want het scheelt een hoop opbouwtijd.

Doordat je dan te laat bent neem je dan maar niet de tijd om dingen klaar te zetten?
De eerste paar producten gingen nog goed, maar bij de Lidu-lijn begon de ellende.

Bij de W-cross ging er een Crossing camuro mee, en ook bij de Springbox ging er een mee.
Daarna dus verwarring bij de omroeper toen de crossing camuro werd omgeroepen.
Heel begrijpelijk, want die waren er natuurlijk niet meer, maar dat duurt een tijdje aleer je dat door hebt als omroeper.

Echt serieus, hoe moeilijk is fakkelen?

Daarna ging het alleen nog maar bergafwaarts... Darkraver was er niet. Boombox maar voor de helft en de Dakota, Splitting Neon en Poisonous Spider ook niet.
Wou speciaal de Splitting Neon zien, dus baalde echt als een stekker.

Toch maar even blijven staan voor de finale, en wat zag ik daar tot mijn verbazing? De Splitting Neon en Poisonous Spider o.a.
In het donker zijn deze dus niet gevonden door de schieters in alle paniek, en daarom maar in de finale erbij gefakkeld.
Zou mij niet verbazen als de rest van de 'missende' producten ook gewoon in de finale zat...

Je zou toch van schaamte de naam van je schietbedrijf van de bus halen.....

Baron van lunt zu sas

Registered User
sterker zelfs, bij het derde of vierde nummer moesten er twee tegelijk worden aangestoken. één daarvan werd aan de reservelont aangestoken dus dat was al oepsie nummer 1.

GMP82

Zilveren Member
Als Groenrijk zijnde zou ik de (helft van de) factuur niet eens betalen... wat een prutserij.
Volgende keer mogen ze mij inhuren. Heb dan wel geen papiertje, maar kan het onmogelijk slechter doen dan dit.

Ook ik kwam speciaal voor de Splitting Neon en wilde de boombox (big momma) nog eens zien. Maar daar kwam dus weinig van terecht.
Ze s taken ook een verkeerde cake aan bij de boombox, want daar horen geen fluiters in...

En dan zie je in de finale de splitting neon er bovenuit zetten (met een ratjetoe aan effecten er doorheen). Was echt schiet maar raak voor een knaak, die finale.

D

Deleted member 17038

Guest
Deel 1 van de magere vangst:

En deel 2 met de finale. Splitting Neon zit er tussen en de Poisonous Spider volgens mij ook.

Wij waren met drie man en hadden eerder moeten vertrekken, maar ik lees dat we niks gemist hebben. Morgen lekker naar Herwijnen als het weer meezit.

Wow tetteroo wat is er met je filmpjes aan de hand?

Bovenaan