Ik zal even een verslagje doen.
Gisteren overdag was het stressen op me werk.
Alles wat aan de machines kapot ging, ging kapot en ik zag de bui al hangen, dat wordt overwerken.
Gelukkig (voor mij) ging er iets kapot zodat er een flinke lange storing was en ik alsnog gewoon op tijd richting Jawe kon gaan.
Toen ik bij Jawe was aangekomen ging eerst bij Jawe in de buurt een frietje eten.
Want met een lege maag kan je niet naar een vuurwerkdemo gaan.
Ik ben net me loempia aan het opeten, belt Jawe waar zit je man, Grouver en Darksoul staan al op het station.
Oeps... ik ben er over 5 minuten hoor.
Richten Jawe zijn huisje gelopen en daarna zijn we samen richting station gereden om Darksoul en Grouver op te pikken.
Onderweg ronduit bijgepraat over vuurwerk, vuurwerk, fallas, vuurwerk en vuurwerk.
Totdat het rond 19:30 uur was en we nog zo'n 25 km moesten rijden.
Shit he, we zouden toch niet te laat komen, dacht iedereen voor zich.
Gelukkig kwamen we op de parkeerplaats de directeur van Oginal tegen en hij vertelde ons dat de show een half uurtje later zou beginnen.
Daar was ik blij mee, konden we nog wat drinken, even pissen, wat ik toch echt tegen conifeer heb gedaan, want die rij bij de plee was echt te lang.
Zijn ook net wijven he die mannen. (Hoor wie het zegt....:bigsmile
Nadat ik een conifeer had doodgepist heb ik me statief en me camera klaar klaar gezet.
Even een proef fototje maken, wat gloeiende nogwattes, me camera doet het niet.
Gaat weer lekker worden hoor tijdens de show.

Gelukkig kon ik wel foto's maken tijdens de show, maar ook toen had me camera kuren want het lukte me af en toe niet om een foto te maken.
Weet iemand waaraan dat kan liggen?
De demo laten we het daar eens over hebben.
Demo vond ik tof, mooie producten gezien.
Soms dacht ik dat bepaalde cakes soms te vaak op elkaar leek, maar na de uitleg van Toon over de arsortimenten snap ik dat wel.
Camuro blaster viel mij niet tegen.
Verder weet ik echt niet meer wat er allemaal geschoten is, want het is de eerste keer dat ik met eens statief en een afstandstandbediening foto's heb genomen van vuurwerk.
Na de show zijn we naar het genodigden gedeelte gelopen, waar ik ook weer oude bekenden tegen kwam.
Tijdje bijgepraat met Blue Lagoon, over Orginal en het arsortiment van Zena Nederland.
Daarna wouden Darksoul en Grouver naar huis, omdat Grouver weer op tijd de trein moest hebben.
Kortom was het erg gezellig, ik heb leuk vuurwerk gezien, met oude bekenden weer gezellig bijgepraat en het bier was lekker.