[Demo] Milheeze

Arjan

Registered User
Zo hier ook weer thuis, kom net binnenvallen.. nu even wat uurtjes slapen en morgenochtend weer fris aan de slag. Ook enkelen van ons waaronder ik zagen de nieuwe HOL artikelen voor het eerst, er zaten zoals al opgemerkt enkele goede tussen en sommige waar je echt van moet houden.. Zelf vond ik de Tequila, o.a. de 25 shots Gold blokjes + palm assortiment en de 3 kleine waaiers erg goed!

Al met al is het naar onze mening heel goed gegaan en was de opkomst ook perfect!
Iedereen bedankt voor de komst, en ANO Vuurwerk Milheeze nogmaals voor de perfecte locatie en gastvrijheid! :)

Laatst bewerkt:

oWn4g3

Registered User
Palm assortiment was prachtig.
Ben een paar namen vergeten die mooi waren, maar de grotere cakes vielen vies tegen vond ik.

Jie

Registered User
Gisteravond leuke demo gezien. Hier mijn reactie op de FPM5:

1 Burned Horse: fantastisch effect (wanna have)
2 Hypnotized: mooie zware fluitbak gaat het goed doen
3 Camuro Blaster: voor deze cake zou ik het mooier vinden als de effecten langer bleven hangen
4 Exponential: met de ogen dicht lijkt het net een Thundering Heaven V3. Timing tussen de salvo's was
naar mijn mening niet goed.

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb gisteren ook een leuke demo gezien. Veel goede cakes en een paar minderen. Ik lees berichten over saai en allemaal hetzelfde maar ik vond dat zelf niet. Ik denk ook dat het niet helemaal goed begrepen is wat er soms geschoten werd.

Ik zal het proberen uit te leggen.
Zena Nederland verkoopt assortimenten. Dit zijn niet de standaar assortimenten zoals pakketten. Dit zijn dozen waar bijvoorbeeld 3 verschillende 20 schots cakes in zitten. Deze cakes worden los verkocht en alle 3 hebben ze ook een ander effect. In eerste instantie zouden alle 3 de cake tegelijk geschoten worden maar omdat dit gezien het filmen en het publiek niet echt een goed idee was is er besloten om uit elk assortiment de cakes los te schieten.

Het is denk ik ook het meest reële als je de cakes per stuk wilt beoordelen. Zena Nederland heeft dit systeem zo bedacht (meerdere verschillende cakes in 1 doos) zodat ook de kleinere winkels (minder grote bunker opslag) een gehele collectie kunnen nemen.

Dit is dus de reden waarom je bijvoorbeeld naar 6 soorten Palm cakes staat te kijken.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is zo. In ieder geval hebben we nu voor elk product van de zena collectie een aparte film.

shadow13

Registered User
Ook ik ben gisteren in Milheeze geweest en heb me daar prima vermaakt.
Ik ben veel bekenden tegen gekomen en de gastvrijheid was buitengewoon goed.We kwamen niets tekort met eten of drinken.Ano vuurwerk en Zena bedankt hiervoor.
Het mooie van de demo was dat de cakes 1 voor 1 werden geschoten.Krijg je tenminste een reëel beeld van wat zo'n cake in de straat zou doen.
Sommige cakes vond ik wat tegenvallen en andere sprongen er echt uit zoals de Golden Willow,het Palm assortiment,Tequila en de Silver conic fountain.Ook de hypnotized vond ik goed.Goede fluit en mooie staarten.
De Camuro Blaster viel me wat tegen helaas.De mines ontbraken en het finalesalvo.Het is zeker geen slechte cake,maar wel in verhouding met de prijs die er nu voor wordt gevraagd.

De finale was een mooi spektakelstuk en beter dan bij andere demo's die ik dit jaar heb gezien.Aan de bouwers zou ik zeggen BEDANKT voor jullie inzet,het was het waard:laugh:

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Ik zal even een verslagje doen.

Gisteren overdag was het stressen op me werk.
Alles wat aan de machines kapot ging, ging kapot en ik zag de bui al hangen, dat wordt overwerken.
Gelukkig (voor mij) ging er iets kapot zodat er een flinke lange storing was en ik alsnog gewoon op tijd richting Jawe kon gaan.

Toen ik bij Jawe was aangekomen ging eerst bij Jawe in de buurt een frietje eten.
Want met een lege maag kan je niet naar een vuurwerkdemo gaan.
Ik ben net me loempia aan het opeten, belt Jawe waar zit je man, Grouver en Darksoul staan al op het station.
Oeps... ik ben er over 5 minuten hoor.

Richten Jawe zijn huisje gelopen en daarna zijn we samen richting station gereden om Darksoul en Grouver op te pikken.
Onderweg ronduit bijgepraat over vuurwerk, vuurwerk, fallas, vuurwerk en vuurwerk.
Totdat het rond 19:30 uur was en we nog zo'n 25 km moesten rijden.
Shit he, we zouden toch niet te laat komen, dacht iedereen voor zich.

Gelukkig kwamen we op de parkeerplaats de directeur van Oginal tegen en hij vertelde ons dat de show een half uurtje later zou beginnen.
Daar was ik blij mee, konden we nog wat drinken, even pissen, wat ik toch echt tegen conifeer heb gedaan, want die rij bij de plee was echt te lang.
Zijn ook net wijven he die mannen. (Hoor wie het zegt....:bigsmile:)

Nadat ik een conifeer had doodgepist heb ik me statief en me camera klaar klaar gezet.
Even een proef fototje maken, wat gloeiende nogwattes, me camera doet het niet.
Gaat weer lekker worden hoor tijdens de show.:mad:
Gelukkig kon ik wel foto's maken tijdens de show, maar ook toen had me camera kuren want het lukte me af en toe niet om een foto te maken.
Weet iemand waaraan dat kan liggen?

De demo laten we het daar eens over hebben.
Demo vond ik tof, mooie producten gezien.
Soms dacht ik dat bepaalde cakes soms te vaak op elkaar leek, maar na de uitleg van Toon over de arsortimenten snap ik dat wel.
Camuro blaster viel mij niet tegen.
Verder weet ik echt niet meer wat er allemaal geschoten is, want het is de eerste keer dat ik met eens statief en een afstandstandbediening foto's heb genomen van vuurwerk.

Na de show zijn we naar het genodigden gedeelte gelopen, waar ik ook weer oude bekenden tegen kwam.
Tijdje bijgepraat met Blue Lagoon, over Orginal en het arsortiment van Zena Nederland.

Daarna wouden Darksoul en Grouver naar huis, omdat Grouver weer op tijd de trein moest hebben.

Kortom was het erg gezellig, ik heb leuk vuurwerk gezien, met oude bekenden weer gezellig bijgepraat en het bier was lekker.

funkie x

Registered User
zou iemand mij kunnen vertellen welke cake er word geschoten in de finale bij ongeveer 4:30? ben wel benieuwd hoe duur hij is. hij ziet er in ieder geval zeer goed uit.

alvast bedankt,

funkie x

slingerland81

Registered User
En wat fotootjes van de demo

DSC_4640.jpg

DSC_4650.jpg

DSC_4664.jpg

DSC_4670.jpg

DSC_4687.jpg

DSC_4688.jpg

DSC_4733.jpg

DSC_4808.jpg

DSC_4828.jpg

Mats

Registered User
Gister ook een super avondje gehad.
Was perfect voor mekaar daar in Milheeze, eten drinken alles erop en eraan.
Veel mooie spullen gezien, zaten prachtige effecten tussen.
Helaas ook een paar blokken die erg tergenvielen en waar ik toch wel meer van had verwacht.

Al met al een mooi avondje, iedereen bedankt voor de gezelligheid en Elmar bedankt voor 't meerijden:smile:

Rufes

Registered User
Super avond gehad, Alles goed georganiseerd door Zena en ANO Vuurwerk. Mooie locatie, met goede voorzieningen. Hal was lekker verwarmd en mooi ingericht! Duurde even voordat we er waren (drama die A2 in de spits...)

Sommige producten vielen me tegen (was ook wel te horen aan de reacties uit het publiek) maar zaten ook een paar toppers tussen! Palm assortiment vond ik zeer de moeite waard.

Kortom een prima avond!

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Ik ben ook bij deze demo aanwezig geweest.
Samen met Donald vertrok ik uit Spijkenisse.
en nog geen 20 minuten in de auto gezeten. stonden we hardste stil op de snelweg bij Ridderkerk. op de radio hoorde we dat er 18 KM file stond naar Dordrecht toe. WTF !!!!! totaal hebben we een uur stil gestaan op de snelweg. daarna ging het gelukkig weer rijden. dus hierna maar het rechter pendaal wat dieper ingetrapt. 2x afremmen bij Brede ivm met een flitser op de vangrail. en uiteindelijk kwamen we om 5 minuten voor half 9 aan op de boerderie.

Over de demo kan ik vrij kort zijn.
ik heb mooie en minder mooie produkten gezien.
kwa produkt namen kan ik niet vertellen welke ik mooi vond.
ik had namelijk geen schietlijst en kon ook het projectie scherm niet zien.
ik heb een beetje achter aan gestaan om wat foto's te maken.

Hier vast de eerste serie foto's , de rest komt laterrrrrr.

GroteFoto-DDCEBRBJ.jpg

GroteFoto-XJZAVWGU.jpg

GroteFoto-NFWRS4LA.jpg

GroteFoto-UUFRJ8CM.jpg

GroteFoto-FU63A78X.jpg

GroteFoto-IES3IFI4.jpg

GroteFoto-SCCEC36J.jpg

GroteFoto-3KBIBW4P.jpg

GroteFoto-VGP6MPLR.jpg

GroteFoto-CUUK4PUF.jpg

GroteFoto-6JXAMBKC.jpg

GroteFoto-H6MN8FUV.jpg