[Demo] Milheeze

DarkSoul

Registered User
Ik heb een lijst(je) opgesteld van zo'n ZESTIG mensen die via een forum hebben aangegeven te zullen komen. Je kunt dus uitkijken naar de volgende gebruikers:

Via VWC
Moontan
Mattenfreak
Kruitsnuiver
Tabe
Pyro.d
3xh
Magnolia
stefanT
*kevin*
Denjo
Louis
Heartworm
Redhead
Pyroboy
Fred 810
FR1908
Jawe
The Cigarman
DarkSoul
Grouver
Syndikaat
Hotspot
Pyrofiel
Viper30
Lünig
Pyromaniac21
Nemmie?

Via AVP
Daniel
Laurens
DsNL
Rienuss
Marc_87

Via FPM
Nitraat4life
Shadow13
Tony
De Pyromaniac
MickeyZegtBoem
Pyro-Rola
Kobajo
Givemepow(d)er
Poziloc
Sisser
Slingerland81
PyroPlop32
Shinji
Elmo
Pyroben
5pyroman5
Jean Cross
Nelisr
Jozz
Mallemuis
Dennis010
Blazuhh
Vincer
Scania
Jaspertjuh
Voreifelrambo
nielsniels
SvnJJ
Mats

blazuhhh

Registered User
Echt relax :nuts:

Het is voor mij toch al een puzzelwerk om ergens te kunnen komen en vind het tof dat ik met dennis010 mee kan gassen.

Tot vanavond :amuse:

Arno89

Registered User
Zo 1e post, terwijl ik al een jaar of 4 geregistreerd ben haha! Ben er vanavond ook bij, met mijn broertje. Ruim een uur rijden maargoed!

bridge

Bronzen Member
Goed nws!! Gandalf en Bridge uit Breda komen toch!! ik heb de schietlijst al uitgeprint en wacht met grote belangstelling blokkies als Tequila en Burned Horse af.

KoenL

Registered User
Kom ik vanmorgen om 9 uur op school, hoor ik dat ik tot 19.00 (!!!) uur les heb. Ga het niet redden om daar om 20.00 uur te zijn.

Veel plezier allemaal!

chris30

Registered User
Heb het weer echt naar me zin gehad hoop freaks gezien altijd leuk
zo te zien ben ik de eerst, ben net thuis super en zeker een mooi finale gezien
Nogmaals mijn dankt aan Zena Super Show
Film volgt van mij PS ik stond wel weer voor aan maar goed.

Bye Bye Greetz Chris

Laatst bewerkt:

svnJJ

Registered User
Ook ik ben geweest en net terug!

Was erg gezellig in de 'Genodigde' hal.. Veel bekende gezien en gezellig mee staan kletsen, De demo was aardig en het eind showtje zat goed in elkaar! De nieuwe producten zaten wat leuke blokjes tussen het was enkel wat rommelig, soms had ik niet echt door welke cake het nou was! maar heb leuke blokjes gezien!

Was leuk weer een paar bekende te zien tot snel maar weer!
Zena Bedankt!!

Groeten sven Hiehieeeee

Jean Cross

Registered User
Ben ook weer thuis.!

Gastvrijheid was top.! Gezellig druk en een puike demo.

Paar cakes vielen mij tegen, anderen waren juist weer buitengewoon goed.!

Finale was ronduit super, goeie timing, mooie overgangen en heerlijk luidruchtige finale.!

Erg bedankt voor al het moois.!

Gr, Jeffrey

PS± Benieuwd naar FPM5 actie.!!!!

Jozz

Registered User
Ben net thuis
Vond het een mooie Demo,paar grote cakes vielen inderdaad tegen,in vergelijk met enkele kleinere cakes.
Gastvrijheid en lokatie waren zeker Top.
Elmo bedankt voor het mee mogen rijden.
Mats en Roeland bedankt voor de gezelligheid.
Tot de volgende show

nitraat4life

Registered User
Ben ook weer thuis, stond mooi vooraan en kon alles goed zien, heb mooie producten voorbij zien komen en was van sommige echt onder de indruk! Finale vond ik ook zeer leuk, even over de FPM5, ik vond de hypnotized een lekkere knal cake! Exponential vond ik ook lekker alleen ben benieuwd hoe die het in de straat doet! Camuro Blaster viel mij eerlijk gezegd tegen, vooral met die gouden willow cake die ervoor was, die sprong er veel meer in mijn ogen uit.

Heb leuke nieuwe producten voorbij zien komen! Viel me ook op dat de burst van veel cake's heel lekker was!

De Tequila vond ik ook een HELE mooie cake! geldt ook voor de Spanish Storm, 2 stuks 10 uur sochtens lijkt me heel leuk!

Vond het een leuke demo ookal gingen paar kleine dingen mis!

shinji

Moderator
Medewerker
Zo, ook weer thuis van deze meeting. Leuk een keer een demo te zien waar de cakes enkel geschoten worden. Vond het geheel niet meevallen, maar heb toch enkele toppers gezien; Hypnotized, Palm ass., het gouden duo(ben de naam ff kwijt), Tequila en last but not least de fontein.
Ik heb ook nog erg genoten van het finaleshowtje. Anders dan bij de meeste demo's was dit een echte show en het viel mij op dat de cakes toch wel erg strak getimed zijn.

Laatst bewerkt:

marlboro20

Registered User
was een prima show!! Hopelijk hebben de vele videocamera's alles goed opgenomen en word het op het web (youtube?) geplaatst!
goed en vlot programma mooie effecten en prima collectie 2009.
de vuurwerkshow ná het afschieten van (een deel van) de colectie 2009 was grandioos!!!! En niet te vergeten een prima ontvangst (parkeren, koffie enz.).

Ik geloof dat op 28-11 anovuurwerk hier zijn eigen demo heeft. Die blijkt nog spectaculairder te zijn......... iemand ervaringen hiermee????

FR1908

Registered User
Zo, ook weer thuis van deze meeting. Leuk een keer een demo te zien waar de cakes enkel geschoten worden. Vond het geheel niet meevallen, maar heb toch enkele toppers gezien; Hypnotized, Palm ass., het gouden trio(ben de naam ff kwijt), Tequila en last but not least de fontein.
Ik heb ook nog erg genoten van het finaleshowtje. Anders dan bij de meeste demo's was dit een echte show en het viel mij op dat de cakes toch wel erg strak getimed zijn.

Deel precies dezelfde mening en had toevallig al exact dezelfde producten ook genoemd in m'n verslagje op vwc.

Leuke boerderij, koud, gratis drank, mestgeur, goed georganiseerd, parkeren top. Producten die opvielen: de 25 sh assorti (Brocade en met name Golden Willow) staken er bij mij echt bovenuit, mooie effecten, veel goud en harde knallen. Hypnotized was leuk, vooral in de finale met veel fluiters tegelijk. Palm assorti waren steengoed met harde knallen. AVP cake was goed. De fonteinen deden het lekker. Tequila was bijzonder maar toch iets duur. Verder nog enkele cakes die ook wel aardig presteerden. Daarna de show met een fraaie, heftige 'crackling + knal' afsluiter.

Hier alvast een filmpje van de topcake 25 sh Golden Willow:
http://www.youtube.com/watch?v=EIQOxDBPKX0

Bovenaan