[Demo] Milheeze

Tony

Administrator
Medewerker
:nuts:Ik zal er ook bij zijn....

Dus de mensen die "PYROBEN" in de echt willen ontmoeten.....

Ask me! whoehaaaaahahaha

HEY EINDELIJK...Kom ik je een kussie geven :love:
Haha, leuk om je weer eens te zien als dat gaat lukken, ik heb het vermoeden dat het erg druk gaat worden.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb de lijst maar gelijk van je overgenomen :love:

Arjan op AVP zei:
Ik heb hierbij alvast een opzet van de schietijst op de demo op 14-10-2009! ;)

Oude artikelen:

AVP- NL002
Star 69 - NL004
Beautiful Guillin - NL011
Share the Flare - NL328
Glitter parade/Palm Explosions/Sphere - NL330
Real Crackling Chry. - NL332
Happy Rainbow - NL332
Mayday/Launcher - NL337
Moonchild/After Midnight - NL338
Glossy/Chrystal - NL340

Nieuwe artikelen 2009:

Fusion - HOL01
Big Messier - HOL02
Flower ass. - HOL04
New Messier - HOL05
Inner Laugh - HOL06
Ghost Song - HOL07
20 shots ass. - HOL08
Palm ass. - HOL09
Crosette ass. - HOL010
25 shots ass. - HOL011
36 shots ass. - HOL012
Spinning Salute - HOL013
Camuro Blaster - HOL014
Chinese Great Wall - HOL015
Bird of Prey - HOL016
Hypnotised - HOL020
Afterglow - HOL022
Surrender - HOL023
Beautiful Burnout - HOL024
Spanish Storm - HOL025
Tequila - HOL026
Burned Horse - HOL027
Exponential - HOL036
Big Thunder Heaven - HOL037
Thunder Coloured Heaven - HOL037
Gorgeous Ramon - HOL038
Super Nature - HOL39

En we eindigen met een spectaculaire eindshow gecombineerd van alle getoonde artikelen!

Op de demo zal de definitieve lijst beschikbaar zijn..

Tony

Administrator
Medewerker
Bericht op de Original (Zena Nederland) website.
presentatie nieuwe collectie op 14 oktober in Milheeze

De altijd gastvrije Anton en Marian van Zena Vuurwerk Milheeze hebben hun terrein beschikbaar gesteld voor de allereerste demo met de nieuwe collectie. Zowel liefhebbers als winkeliers zijn hier welkom. De harde kern van Freak Pyromaniacs, AVP en Vuurwerk Crew hebben in 2008 een lijst gemaakt met effecten en kleuren die zij graag in pijlen en batterijen willen zien. Daarnaast hebben we gekeken naar wat de mooiste producten van andere importeurs zijn en hebben onze eigen medewerkers natuurlijk ook een vracht aan ideeën opgebracht. Uitgangspunt was compact en betaalbaar vuurwerk.
Zo klein mogelijk waarbij niet wordt bezuinigd op kruit, chemicaliën, tubes, buizen of iets wat nadelig kan zijn voor het effect. In totaal kwamen daar 250 ‘schetsen’ uit waarmee we in China zijn gaan testen. Niet alles is technisch mogelijk. Bovendien is de ene fabriek bijvoorbeeld weer goed in blink maar maakt het geen mooie brocade. Dat ook de choreografie(tempo, volgorde, salvo’s etc) in orde moet zijn, was ook erg moeilijk om duidelijk te maken aan de Chinezen. Uiteindelijk zijn daar 82 nieuwe vuurwerkitems uit voort gekomen, die dit jaar in Nederland te koop zullen zijn. Deze zijn uitvoerig getest volgens normen, die strenger zijn, dan de wet ze voorschrijft. De Chinezen werden gek van ons. Ze noemden ons zelfs erger dan Duitsers…

De medewerkers van Zena Vuurwerk die nooit in China komen hebben al veel artikelen gezien op filmpjes maar nog niet in het echt. We kijken dan ook reikhalzend uit naar 14 oktober. Hopelijk kunnen we de hooggespannen verwachtingen waarmaken. Demo Zena Vuurwerk Datum: 14 oktober 2009 Aanvang: 20.00u Adres: Zena Milheeze Kaweide 8a 5763 PX Milheeze Tel 0492343291 Entree: uiteraard gratis Als je geen navigatie hebt, dan zal de laser die de lucht in schijnt, het makkelijk voor je maken om de locatie te vinden. Foto: nieuw pijlenpakket met 10 toppijlen van 40 gram voor 27€!!!

HOL032_2640.jpg

Poziloc

FPM Hangouderen
Hmm dat pijlen pakket ziet er intressant uit...geen uit de kluit gewassen kop er op, die gevuld zit met lucht!

Tony

Administrator
Medewerker
Hmm dat pijlen pakket ziet er intressant uit...geen uit de kluit gewassen kop er op, die gevuld zit met lucht!

Ik heb ook nog een ander pakket gezien. Die koppen zijn de helft kleiner en dan gewoon met 40gram erin. Ook zitten er 30 grammers in die nog kleiner zijn.

Jean Cross

Registered User
Pff, damn, hier ga ik dus ook ZOOOOOO bij zijn.!
En die pijlen, zien er leuk uit.!

Denk dat ik maar onder het mom, "nieuwe fotocamera uittesten" naar de show kom...
Owja en voor de frietjes natuurlijk :love:

Tot dan.!

nelisr

Registered User
Het grootste gedeelte van mijn collectie vorig jaar was Zena vuurwerk en kan niet anders zeggen dat het echt goed spul is voor een prima prijs. Ben dan ook zeer nieuwsgierig naar de demo met de nieuwe artikelen en zal er zeker zijn.

PS... ben ook benieuwd naar die pijlen... als ze net zo goed zijn als de Zink pijlen komen ze op de lijst! 2e PS... Krijgen we dit jaar weer de Zinkpijlen actie? Die dingen zijn geweldig!

Jozz

Registered User
Ga ook die kant op,wil idd oa de nieuwe Fpm noviteiten wel eens in levende lijven aanschouwen.
Tot de 14de

mallemuis

Registered User
Hey mense, ik ben ook van de partij.
woon er 10 minuten met de auto vandaan.

Word gezellie Houdoe he

Laatst bewerkt:

The Cigarman

Moderator
Medewerker
O wat fijn weer zeg.
Komt me moeder met een heugelijke mededeling.
Je kan die 14 de helemaal niet naar die show, want je gaat naar Hans Lieberg in het theater.
Nou bedankt ma, je hebt me dag weer goed gemaakt.

Dus mijn vraag is, ken je iemand die graag naar een goede komiek gaat kijken.
En in de buurt van of in de Betuwe woont.
En 14 oktober niks te doen heeft.

http://link.marktplaats.nl/285756899

Ja en het erge is, dat ik wel naar deze voorstelling wou gaan.
Maar ik heb even wat belangrijkers te doen.

Tony

Administrator
Medewerker
He Rufus ,In post 27 hebben we die lijst ook staan.
Ik heb alleen gisteren begrepen dat de lijst nog wat kan veranderen maar dat zullen we later wel horen van Arjan,. Een artikel of 5 zouden NIET aanwezig KUNNEN zijn. :(

Ook worden de nieuwe single shots niet geschoten. Deze zijn 2 inch en dan moet er een afstand gehanteerd worden van zo een 120 meter. Nou, wij willen geen demo zien van 120 meter afstand dus ze worden niet getoond.

Bovenaan