De vuurpijl sexmaniak.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Stukje over vuurwerk, uit Panorama. (nummer 25. 27 juni 2007)
Sorry, dat het bericht een beetje gedateerd is.
Maar we hebben een leesmap, die 9 weken ,,achter'' loopt.

Het zijn tien berichten over vreemde sex incidenten.
Onderstaand bericht is er een van.

De vuurpijl sexmaniak.

Waar: Verenigde staten.
Wanneer november 2006.
Sex incident: steekt een vuurpijl in z'n achterste.

Een 22 jarige Amerikaanse soldaat uit Sunderland, net terug van een missie in Irak, kijkt samen met vrienden naar een vuurwerkshow.
De jonge militair heeft meer drank op, dan goed voor hem is.
Waarschijnlijk daarom, stopt hij een vuurpijl in zijn achterste en vraagt een vriend het zaakje aan te steken.
Een ander houdt zijn gsm in de aanslag en filmt de fontijn van vuur die enkele seconden later uit het achterwerk van de soldaat spuit.
Gejoel alom.
Iedereen denkt dat het gekrijs van de militair van vreugde is. :blink:, maar niets is minder waar.

Opmerkelijk: In het ziekenhuis, waar zware brandwonden aan zijn geslachtsdelen worden vastgesteld, geeft de jonge Irak-verteraan toe dat hij zich heeft laten inspireren door Jackass filmpjes.

Met andere woorden.
Ik denk dat redactie van Panorama, een bericht gemaakt heeft, van de vele filmpjes die rond circuleren op internet.
Van mafketels die vuurpijlen, uit hun achterse laten wegschieten.
Mijn advies, gebruik gewoon een buis, doet veel minder pijn......

vuurwerk14

Registered User
Wat een gek. Ik herinner me die aflevering van Jackass. Die gingen hetzelfde doen, wel grappig op zich, maar dit is wel goed dom.

Laatst bewerkt door een moderator:

AWG

Registered User
het is niet gezond, zeg je maar toch kun je ervan genieten, dan ga je waarschuwen dat het onverantwoordelijk is. wat bedoel je nou???

anyways ik vind dit gewoon achterlijk gedrag van zulke mensen, en het is zoals het spreekwoord zegt: wie zijn billen brand moet op de blaren zitten.:confused:

ramon&marijke

Registered User
Zo heb ik een fimpje voorbij zien kome van een jongen die een SHELL achter zijn broek deed en aanstak. Denk ik bij mijzelf, je leeft in Amerika, zijn er zat andere manieren om je leven te beeindigen. Ongelooflijk gewoon

Tony

Administrator
Medewerker
Zo heb ik een fimpje voorbij zien kome van een jongen die een SHELL achter zijn broek deed en aanstak. Denk ik bij mijzelf, je leeft in Amerika, zijn er zat andere manieren om je leven te beeindigen. Ongelooflijk gewoon

Geloof er niks van ? Overtuig me met dat filmpje!

michel0911

Registered User
Geloof er niks van ? Overtuig me met dat filmpje!

Ik ook niet. kom maar op met dat filmpje!

edit: ik zie net dat het filmpje gepost is, ik ga hem nu ff bekijken.

edit: filmpje gezien, het lijkt inderdaad een kleine shell te zijn, een 1.2 inch misschien ?
maar wat een gek zeg !

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Je hebt helemaal gelijk. Ik wilde echt niet geloven dat mensen dit soort dingen doen. Een stel mongolen zijn het bij elkaar.

vuurwerk14

Registered User
AWG ik bedoelde dat filmpje met vuurwerk aan het been vastbinden. Zon klein onschuldig matje dat vind ik genieten dat andere ja dat zijn mongolen.

Tony

Administrator
Medewerker
AWG ik bedoelde dat filmpje met vuurwerk aan het been vastbinden. Zon klein onschuldig matje dat vind ik genieten dat andere ja dat zijn mongolen.

Die vreemde dingen moet je helemaal niet doen. Als je dat genieten bent val jij gewoon in het zelfde rijtje. Vuurwerk gebruiken waarvoor het bestemd is en hoe het je geleerd is. Ik kan er slecht tegen in ieder geval..

vuurwerk14

Registered User
Ik snap je punt Tony het is er ook niet voor bedoeld, maar het was grappig om te zien die kerel slaapend en wakker worden door zon klein matje. Ik wil wel zeggen ik keur het niet goed en zou het abosluut ook nooit zelf doen.

Bovenaan