Stukje over vuurwerk, uit Panorama. (nummer 25. 27 juni 2007)
Sorry, dat het bericht een beetje gedateerd is.
Maar we hebben een leesmap, die 9 weken ,,achter'' loopt.
Het zijn tien berichten over vreemde sex incidenten.
Onderstaand bericht is er een van.
De vuurpijl sexmaniak.
Waar: Verenigde staten.
Wanneer november 2006.
Sex incident: steekt een vuurpijl in z'n achterste.
Een 22 jarige Amerikaanse soldaat uit Sunderland, net terug van een missie in Irak, kijkt samen met vrienden naar een vuurwerkshow.
De jonge militair heeft meer drank op, dan goed voor hem is.
Waarschijnlijk daarom, stopt hij een vuurpijl in zijn achterste en vraagt een vriend het zaakje aan te steken.
Een ander houdt zijn gsm in de aanslag en filmt de fontijn van vuur die enkele seconden later uit het achterwerk van de soldaat spuit.
Gejoel alom.
Iedereen denkt dat het gekrijs van de militair van vreugde is. :blink:, maar niets is minder waar.
Opmerkelijk: In het ziekenhuis, waar zware brandwonden aan zijn geslachtsdelen worden vastgesteld, geeft de jonge Irak-verteraan toe dat hij zich heeft laten inspireren door Jackass filmpjes.
Mijn advies, gebruik gewoon een buis, doet veel minder pijn......
Sorry, dat het bericht een beetje gedateerd is.
Maar we hebben een leesmap, die 9 weken ,,achter'' loopt.
Het zijn tien berichten over vreemde sex incidenten.
Onderstaand bericht is er een van.
De vuurpijl sexmaniak.
Waar: Verenigde staten.
Wanneer november 2006.
Sex incident: steekt een vuurpijl in z'n achterste.
Een 22 jarige Amerikaanse soldaat uit Sunderland, net terug van een missie in Irak, kijkt samen met vrienden naar een vuurwerkshow.
De jonge militair heeft meer drank op, dan goed voor hem is.
Waarschijnlijk daarom, stopt hij een vuurpijl in zijn achterste en vraagt een vriend het zaakje aan te steken.
Een ander houdt zijn gsm in de aanslag en filmt de fontijn van vuur die enkele seconden later uit het achterwerk van de soldaat spuit.
Gejoel alom.
Iedereen denkt dat het gekrijs van de militair van vreugde is. :blink:, maar niets is minder waar.
Opmerkelijk: In het ziekenhuis, waar zware brandwonden aan zijn geslachtsdelen worden vastgesteld, geeft de jonge Irak-verteraan toe dat hij zich heeft laten inspireren door Jackass filmpjes.
Mijn advies, gebruik gewoon een buis, doet veel minder pijn......