P
poziloc
Guest
zoals Cameo en thunderboy al zeggen: strijkers zijn en blijven onbetrouwbaar!
Een scheurtje in de vertraging kan je namelijk niet waarnemen.
Mocht je zo'n exemplaar in je handen hebben en afsteken, Gaat deze vrijwel gelijk af...de vlam slaat gelijk door naar de knalsas(meestal flash) zie het als een soort Speedfuse effect.
Reacties zoals: picolo's zijn het meest veilig.
als je weet dat er een foute vertraging in die pirat special zat. want als je toevalig wel een goed pakje had gehad dan was je zeer te vreden geweest en vond je het een aanrader.
Gaan er bij mij persoonlijk simpelweg niet in!
Ik snap deze reacties ook wel, Want ook ik ben jong geweest!!
Meestal genees je ook wel, Als je eerst zelf een ongeluk meemaakt of ziet!
Je kan het ook aan de reacties zien van de oudere zoals Cameo en Thunder- boy. Deze personen hebben waarschijnlijk ook deze leerschool gehad.
Ik sluit me dus ook aan om alleen gelont knalvuurwerk af te steken.
voorkomen is beter dan genezen
Een scheurtje in de vertraging kan je namelijk niet waarnemen.
Mocht je zo'n exemplaar in je handen hebben en afsteken, Gaat deze vrijwel gelijk af...de vlam slaat gelijk door naar de knalsas(meestal flash) zie het als een soort Speedfuse effect.
Reacties zoals: picolo's zijn het meest veilig.
als je weet dat er een foute vertraging in die pirat special zat. want als je toevalig wel een goed pakje had gehad dan was je zeer te vreden geweest en vond je het een aanrader.
Gaan er bij mij persoonlijk simpelweg niet in!
Ik snap deze reacties ook wel, Want ook ik ben jong geweest!!
Meestal genees je ook wel, Als je eerst zelf een ongeluk meemaakt of ziet!
Je kan het ook aan de reacties zien van de oudere zoals Cameo en Thunder- boy. Deze personen hebben waarschijnlijk ook deze leerschool gehad.
Ik sluit me dus ook aan om alleen gelont knalvuurwerk af te steken.
voorkomen is beter dan genezen