De meest veilige strijker

DarkTyphoon

Registered User
Ik heb het ook niet zo op strijkers qua veiligheid

Maar de veiligste strijker vind ik wel de mini strijker.
Vertraging van 5-6 sec meende ik en als deze in je hand klapt, dan heb je misschien een blaartje.

Pirate

Registered User
Ik had nog een doosje 1309 original staan van vorig jaar (niet aan toegekomen) en die leken qua afwerking veel op de door mij bejubelde strijkers van 15 jaar gelee. Enkele jaren gelee kocht ik ook zo'n doos bij Alpeco voor 25 piek, maar ik denk dat ze destijds de verkeerde hebben meegeven.
Deze waren prima, echter de knal is na al die andere spullen moeilijk meer 'te bepalen' goeie vertraging (6 - 8 sec.) en geen weigeraars.

coolboy

Registered User
Ik denk de normale pirat's. Of de Super Pirat's. Die hebben namelijk een gigantisch lange vertraging (eek) Misschien maakt die vertraging die strijkers juist gevaarlijk. Ja kan echt 10 seconden wachten op de knal (radar)

astronaut-pira

Registered User
Ik vind de veiligste strijker en de beste strijker overduidelijk de corsair.Goeie vertraging, netjes afgewerkt, mooie flits en een lekkere knal.Helaas vind ik ze wel wat aan de duren kant maar ja je heb wel top strijkers.Die pirat specials had ik 2jaar geleden zijn echt k*t dingen ze waren bijna in een vriend ze hand ontploft tot 3keer toe ofzo.Daarna hebben we het doosje maar op een vuurtje gegooit.

weco1

Registered User
De (echte) Weco Corsair is bij uitstek het beste. Een superieure vertraging en een goede knal. Maargoed, hoe kan het ook anders;

Weco..(bigg)

sebastiaantje

Registered User
Ik had vijf doosjes echte weco corsair ( gekocht in duitsland euro 9,00 ). Dit waren super strijkers. Goede knal en flits. De vertraging was ook goed. Ik had van de vijf doosjes geen enkele weigeraar ( hoe is het mogelijk). Je kon ze ook makkelijk aan strijken , terwijl van de nico 3-schlag en de gewone pirats de kopjes er af vielen als je ze wou aanwrijven. Dus WECO CORSAIR is mijn nr. 1 !!!!

freeek

Registered User
ik vind de strijkers met visco lont wel leuk en veilig, die blauwe widowmakers.
als je niet van strijkers houdt dan steek je gewoon het lont aan.
en de vertraging is ook redelijk in orde:D
de knal is ook wel leuk

ramontje

Registered User
Widowmakers hadden dit eerst ook of ze da nog steeds hebben weet ik niet eens denken ik denk dat dat inmiddels zoon 5 jaar geleden is dat ik ze had heb het niet zo op strijkers om eerlijk tezijn maar aan de ene kant zat een strijkkop streek je em aan of een aansteker der bij eerst een rozevlam dan een soort van knetterachtig iets kreeg je dan en dan pas knalde die en als je het lontje aan de andere kant aanstak knalde die alleen (bigg) was wel goeie vertraging dat wel en nog leuk ook als je ze recht opzette (win)

x-treme555

Registered User
ik neem gewoon geen risico met strijkers en haal gewoon voor een paar euros aan visco lont erbij die ik er dan opplak
dit is goedkoper dan vlinders of tt en het knalt ook lekker

vooral de crosairs met bruine kop maar daar is nu al haast niet meer aan te komen

COREF!RE___HC__

Registered User
Ja als ik nog een kleintje was heb ik 1000-den piraten afgestoken...

En echt de Kwaliteit strijker bij uitstek zijn toch wel die WECO Piraten.
Met Nummer 1309-.. ..

Kosten mischien wat duurder dan de andere , Maar het gaat hier nog altijd over ' gevaarlijke ' dingen.
Vind het dus dom als je dan naar de prijs kijkt :s , Dus niet voor Gierigaards.

Maar iets 100 % veilig vinden is moeilijk...

Ook die Picolo Corsairs van WECO zijn Hoge Kwaliteit...met nummer 1303-.. ..

Die kosten trouwens ook 'niets' van geld :cool:

Waarom wil iedereen eigenlijk nog strijkers hebben. Er worden nu zoveel andere knallers verkocht die harder gaan en veiliger zijn in gebruik dat ik niet snap waarom mensen dit product nog zo massaal kopen ....

Ik vind strijkers wel iets speciaals hebben ! Het flashy Zwavel kopje die gaat branden , Rollen geil en onschuldig over de wegen en Knallen Harder dan dat ze eruit zien :noworry:

Laatst bewerkt:

ramon&marijke

Registered User
Ik vind veilige stijkers de Poolse huisvrouwen, die weten echt hoe ze een strijkijzer moeten hanteren, nooit geen brandgaten in de overhemden. :d

De Weco`s zijn absoluut goed en veilig, heb nog steeds 10 vingers.......

Bovenaan