De KvK-regeling in Belgie

Pyromaster2

Registered User
mag je met meerdere mensen op geleende papieren?

B.V. 3 mensen die vuurwerk willen kopen met 1x kvk,btw nummer etc etc

Voor zover ik weet mag er wel meebestelt worden, deze oplossing werdt toen de KvK regeling net in was bedacht door freaks die graag artikelen die met Kvk kon kopen te bemachtigen, er werdt toen geadviseerd dat je bij Alpeco moest wachten tot er een klant binnen kwam met Kvk en dan vragen of je mee mocht bestellen voor een vergoeding.
Opzich mag dit naar mijn weten, ze hebben liever niet maar als je gewoon alvast een lijstje maakt of aan de Kvk-houder doorgeeft in de toonzaal wat je wil hebben kan deze gewoon mee bestellen.

loof0003

Registered User
Als er nou 1 iemand ingeschreven staat, dan kun je met 1 simpel briefje, geschreven door degene die is ingeschreven duidelijk maken dat je toestemming hebt om op zijn naam producten aan te schaffen je bent dan gemachtigd voor de aanschaf van vuurwerk.

Laatst bewerkt:

Pyromaster2

Registered User
Als er nou 1 iemand ingeschreven staat, dan kun je met 1 simpel briefje, geschreven door degene die is ingeschreven duidelijk maken dat je toestemming hebt om op zijn naam producten aan te schaffen? je bent dan gemachtigd voor de aanschaf van vuurwerk.

Sorry voor de onderbreking maar is dit nu een vraag die je stelt of antwoord die je geeft?
Omdat er een vraagteken staat brengt dat verwarring.

Als dit een vraag is dan beantwoord ik hem even kort maar krachtig ''Effe zoeken, staat in dit topic al meerdere malen besproken, mocht je er overheen lezen dan is het antwoord ja dat kan alleen moet het document wel een beetje netjes opgestelt zijn en dus liefst via de computer dan uitprinten en handtekening eronder door de eigenaar van de papieren''.

bartknal

Registered User
Voor zover ik weet mag er wel meebestelt worden, deze oplossing werdt toen de KvK regeling net in was bedacht door freaks die graag artikelen die met Kvk kon kopen te bemachtigen, er werdt toen geadviseerd dat je bij Alpeco moest wachten tot er een klant binnen kwam met Kvk en dan vragen of je mee mocht bestellen voor een vergoeding.
Opzich mag dit naar mijn weten, ze hebben liever niet maar als je gewoon alvast een lijstje maakt of aan de Kvk-houder doorgeeft in de toonzaal wat je wil hebben kan deze gewoon mee bestellen.

zo deed ik dat als belg wachten tot een nederlander komt met kvk en vragen of hij voor mij de nodige dingen wilt bestellen heb al mooie dingen dankzij hun kunnen afschieten in ons eigen landje denk dat niet zo veel belgen dat kunnen zeggen

loof0003

Registered User
Sorry voor de onderbreking maar is dit nu een vraag die je stelt of antwoord die je geeft?
Omdat er een vraagteken staat brengt dat verwarring.

Als dit een vraag is dan beantwoord ik hem even kort maar krachtig ''Effe zoeken, staat in dit topic al meerdere malen besproken, mocht je er overheen lezen dan is het antwoord ja dat kan alleen moet het document wel een beetje netjes opgestelt zijn en dus liefst via de computer dan uitprinten en handtekening eronder door de eigenaar van de papieren''.

Maat, heel goed van je! uiteraard had ik per ongeluk een ? neer gerammeld ipv een . en uiteraard zijn er dan ook mensen die zich graag in de war laten brengen door een dergelijk schoonheids foutje. iedereen kan aan de zinsopbouw zien wat ik bedoel, maar prima dat je het even bevestigd. gr

louis

Registered User
maar...dan zou je toch in principe de KvK papieren kunnen nemen en je eigen ID ?? lijkt mij ??

Laatst bewerkt door een moderator:

Firespree

Registered User
Ff mijn verhaal over KVK om misschien wat vragen te beantwoorden.
Ik ben afgelopen zaterdag met de volgende papieren van een kennis naar Alpeco geweest:
Kopie paspoort kennis
KVK-papieren kennis
Belastingpapier (Betreft vaststelling belastingplicht en nog een papier met fiscaalnummers)
Een machtiging van de persoon met handtekening.
En natuurlijk eigen paspoort +brandblusser
En je moet natuurlijk 21 zijn om het te vervoeren
Als je aan dit alles voldoet geen problemen!!
Werkte perfect bij ons!

Vanaf dan staat de KvK houder ingeschreven en heb je voortaan alleen nog maar een machtiging nodig van de betreffende persoon (en een kopie van degene zijn paspoort ) dus niet weer alle kvk en belasting papieren.
Hoop dat het zo duidelijk is voor mensen die het nog niet helemaal op een rijtje hadden

:w firespree

Laatst bewerkt door een moderator:

Firespree

Registered User
Bij mi jwas het het geval dat er gevraagd werd:
"Heb je een brandblusser
Ja.
Weet je het zeker?
Ja.
Okee dan is het goed."
Maar je hoeft em niet perse gelijk de winkel in mee te nemen als je hem maar wel kan laten zien als er om gevraagd wordt...
:w

doncorleone37

Registered User
mischien is deze vraag al beantwoord maar ik heb geen zin om alles door te lezen.
dus kan iemand mij vertellen hoe het zit als ik bij alpeco een paar dozen treuno no 4 wil halen.
wat moet ik meenemen en wat moet er geregeld worden?

Son-T

Registered User
Al jij geen zin heb om alles door te lezen wat je moet hebben of moet doen voor je vuurwerk.!!
Als jij geen moeite wilt doen ,moeten wij dit dan wel voor jou?
Moeten wij dan wel zin hebben om jou te vertellen dat er hier voldoende lees materiaal is voor jou vragen???????
Sorry hoor !!

Son-T

doncorleone37

Registered User
wie ben jij dan wel niet!?
jullie praten hier alsof jullie alles al weten dus ik denk ik bespaar me de moeite en vraag het aan deze genieën...

Son-T

Registered User
Ik ben Son-t .(bigg)

En zo werkt het NIET op forums.
Als je de regels een beetje kent ,dan begrijp je dat je zelf ook een beetje moeite moet doen om wat te vinden.

Aangezien er hier diverse topics en thread over jou vragen te vinden zijn ,worden we een beetje moe van jongens zoals jij ,die te beroerd zijn om wat info te zoeken voorzichzelf.....

Als we alle vragen die op ons afkomen moeten beantwoorden ,omdat de jongens zoals jij te lui zijn om het zelf te zoeken ,kunnen wij geen andere leuke dingen doen voor de site....

Mocht het nu echt zo moeilijk zijn om info te vinden op dit forum wat betreft jou vragen.........dan zijn wij NIET te beroerd om de mensen te wijzen waar het wel staat of de antwoorden te geven op hun vragen.

De groeten.
Son-t

Laatst bewerkt:

doncorleone37

Registered User
Ik heb ook de moeite genomen om het een en ander op te zoeken over dit onderwerp maar ik word er gewoon niet wijzer van.
De een zegt dit en de ander zegt weer totaal iets anders, ik weet niet wat ik moet geloven.

En aangezien jij al meer dan 1100 posts hebt geplaatst dacht ik dat jij dit onderwerp al een keer eerder bent tegen gekomen.

maar als je er nu geen zin meer in hebt dan begrijp ik het wel en ga ik wel ergens ander kijken of ik wat beantwoord kan krijgen.

Firespree

Registered User
Het antwoord staat al in het topic waar je in begon...
En ja Son-T en ik ook zijn dit onderwerp vaak genoeg tegen gekomen omdat wij (vrijwel) alles gelezen hebben wat er op dit forum staat...
En zoals Son-T zegt ik wil best helpen om antwoord te vinden maar als over een vraag al 9 pagina's aan info over zijn dan heb ik ook zoiets van totziens...
Hoop dat je aan het antwoord in het andere topic genoeg hebt...
(radar)

Bovenaan