THE SHARE-MAN
Registered User
zover ik dacht zul je toch echt een kopie of origineel btw nummer mee moeten nemen
mag je met meerdere mensen op geleende papieren?
B.V. 3 mensen die vuurwerk willen kopen met 1x kvk,btw nummer etc etc
Als er nou 1 iemand ingeschreven staat, dan kun je met 1 simpel briefje, geschreven door degene die is ingeschreven duidelijk maken dat je toestemming hebt om op zijn naam producten aan te schaffen? je bent dan gemachtigd voor de aanschaf van vuurwerk.
Voor zover ik weet mag er wel meebestelt worden, deze oplossing werdt toen de KvK regeling net in was bedacht door freaks die graag artikelen die met Kvk kon kopen te bemachtigen, er werdt toen geadviseerd dat je bij Alpeco moest wachten tot er een klant binnen kwam met Kvk en dan vragen of je mee mocht bestellen voor een vergoeding.
Opzich mag dit naar mijn weten, ze hebben liever niet maar als je gewoon alvast een lijstje maakt of aan de Kvk-houder doorgeeft in de toonzaal wat je wil hebben kan deze gewoon mee bestellen.
Sorry voor de onderbreking maar is dit nu een vraag die je stelt of antwoord die je geeft?
Omdat er een vraagteken staat brengt dat verwarring.
Als dit een vraag is dan beantwoord ik hem even kort maar krachtig ''Effe zoeken, staat in dit topic al meerdere malen besproken, mocht je er overheen lezen dan is het antwoord ja dat kan alleen moet het document wel een beetje netjes opgestelt zijn en dus liefst via de computer dan uitprinten en handtekening eronder door de eigenaar van de papieren''.