Hierbij ook een kort verslag van mijn kant.
Japantag, veel mensen op diverse forums hebben het er over, zelf was ik er nog nooit geweest.. dus daar moest eindelijk verandering in gaan komen. En dit jaar was dat dus zover

In dit topic vroeg Mystifying Sage , als er iemand mee wou rijden, zoals de meeste weten heb ik zelf geen rijbewijs/auto, dus dit aanbod kon ik niet laten gaan. Heen en weer wat mailtjes gestuurd en de afspraak was gemaakt. Onwijs bedankt daarvoor !
Gisteren rond 3 uur de trein gepakt richting utrecht om daarna over testappen richting maarsen, daar stond mick klaar om mij op te halen, ff kennis gemaakt en daarna kon de reis naar dusseldorf beginnen. Maar eerst even nog iemand ophalen ( Gietjo )
Die dus ook opgehaald, en toen kon de reis echt beginnen. Rond half 6 reden we daar weg en na wat kleine foutjes van de bestuurder door afleiding van een luchtbaloon

kwamen we rond half 8 / 8 uur aan in dusseldorf , geen probleem gehad met het vinden van een parkeerplek, we stonden op een kleine 5 min lopen van het schiet terein. Toen we daar aankwamen zagen we niks staan, enkel een afzet lint ... Waaren we wel op de juiste plek of niet

? daar even wat rond gezocht en na 5 min gingen we eerst maar ff wat eten, we lopen richting een eet tent, en toen zagen we wat andere freak`s, o.a morris van vwc. Dus we dachten nou het zit wel goed, hier ergens moet het zijn. We gingen eten in de tent confetti , leuke tent hoor ! redelijk prijzen. daar ff snel wat gegeten en een lekker biertje genomen. Inmiddels was het bijna 9 uur en besloten we maar richting het vuurwerk tegaan. daar stonden inmiddels al wat meer mensen/freaks. o.a donald/vinnie/patrick en nog wat mensen. Zoals altijd ff gezellig babbelen en toen begon het !
wat heb ik genoten, dit was voor mij de eerste keer japantag, en als je dan die effecten ziet ! oeeee geweldig. Smylies,hartjes,bloemen. enz enz.. echt top uitgewerkte effecten.
ik had gehoord dat het soms een bommetje bommetje show zou zijn, nou ik heb er niks van gemerkt, ze ramde aardig door en daar hou ik wel van

en dan die finale oeeeee GOUD GOUD en nogmeer GOUD.
In 1 woord GEWELDIG, een show die ik zeker niet had willen missen
Mick Nogmaals harstikke bedankt voor de gezelligheid en vervoer natuurlijk .
Gr stefan