Zo zeg...eindelijk zijn mijn foto's en film ook klaar.
Tijd dus voor mijn verslagje.
Veel foto's en grote film!!
Reeds een paar weken voor deze dag had ik zelf besloten om hier heen te gaan. Toen ik merkte dat er van dit forum ook een aantal mensen samen gingen heb ik gevraagd of ik mij bij jullie mocht aansluiten. Vanop de evenementenkade tegenover het schietterrein belde ik even kort met Elmo, die toen al aan de overkant was. Hij vertelde waar ik jullie precies kon vinden, mijn dank daarvoor is groot! Na even rondgekeken te hebben tussen de duizenden mensen (veel te druk) besloten Aaron en ik om richting schietveld te gaan. Zonder ook maar één moment te zoeken vonden we een parkeerplaatsje en plantten de auto daar neer. Waarom dit plaatsje leeg was op dat moment merkte ik pas veel later

h:
We werden heerlijk ontvangen door voor mij, tot dan toe, allemaal onbekenden en kon zowaar aanschuiven bij de BBQ. Rob, allereerst dank voor het heerlijke eten...volgende keer eet jij met mij mee! :toung:
Het was een geweldige sfeer, getuige daarvan is Aarons motivatie om zijn mop te vertellen:
Er was eens een roodgroene ridder op een roodgroen paard..... :laugh::laugh::laugh:
Kennen jullie hem nog?
Hier volgen nu de foto's die ik gemaakt heb.
Een paar mooie sfeerbeelden, ook van de kade aan de overkant.
Aaron, mjin zoon van 11 heeft de vuurwerkfoto's gemaakt met een klein digitaal compactcameraatje in totaal meer dan 200! De mooiste zie je hier maar denk er aan dat deze uit de losse hand gemaakt zijn :amuse:
De show zelf was voor mij de eerste in deze stijl. Ik had nog nooit een Japanse show meegemaakt dus was zeer benieuwd. Roy vertelde me voordien nog dat het een bom/bom show zou worden ,dus ik was verrast dat ze toch met cakes in waaier begonnen. Ikzelf zag slecht één minpuntje, maar dat dan direct 3 keer. De pauzes tussen de verschillende delen was soms zo lang dat het publiek al dacht dat het gedaan was! Dat was wel wat jammer. Verder heb ik heel mooie effecten zien voorbijkomen bji sommige zelfs zo mooi dat ik mijn stembanden niet ni bedwang kon houden...sorry daarvoor