Zooo, dat was me het showtje wel weer!
Vanmiddag half 2 die kant op gereden, met 3 vrienden, om weer eens wat van de japanse wereld mee te maken.
Maar jongens wat was het druk daar.
Als ik het zo inschat mag er toch wel een mannetje of 500.000 op de voet zijn geweest.
Hoop mondkapjes gezien :cheesy:
Toch viel het randgebeuren me tegen dit jaar.
Maar na eenmaal een zeer lekker terrasje te hebben gevonden in de stad goed kunnen genieten van het langs lopende volk met (jawel!) een Grolsch halve liter.
2 uurtjes van te voren zijn we maar eens begonnen aan de oversteek van de rijn via de brug om daarna lekker te vertoeven bij het afsteekveld al liggend op de scheve wal.
Maar jongens, wat een mooie bommen weer.
Goede afwisseling.
Lekker tempo.
En een voor mij nog onbekend effect!
Ik geef de show toch weer een hele dikke 8.
Ik kon afgelopen jaren niet goed begrijpen wat jullie met de file bedoelde als je Dusseldorf uit wilde.
Waren er zelf altijd toch vrij rap uit!
Maar wat een ontzettende chaos vandaag.
Een dik uur hebben we er over gedaan om vanaf onze parkeergarage de stad weer uit te kunnen komen.
Nog een minder puntje van vandaag.
Het navigatie apparaat van de medion.
Op de heenweg kwamen we er al achter dat die gewoon geen zin had om ons via de Autobahn te laten rijden, maar de heletijd er net langs heen ging.
En 70km/u tegenover lekker blazen met 220 op de teller is nou niet echt te warderen.
Na wat instellingen geprobeert te hebben te veranderen voor de terug weg, exact het zelfde probleem.
Het is dat ik de weg redelijk ken richting Dusseldorf en weer terug anders waren we dik een 3 kwartier later aangekomen, en nu ook nog niet weer geweest.
Verders een hele toppie dag, en weer een zeer top vuurwerkje!

Truste!
Schuim