Collectie 2007/2008

DjTerence

Registered User
@DJterence:

de grote box word genoemd: Sahara Thunder 150 shots (d8 1.5G kan ook 1.4 zijn) zoals je al ziet, en die andere heet sahara shots 100 shots (1.4 G)

Oke bedankt, maar wat zijn de effecten? en hoeveel Inch? of weet je dat niet?

Ben ik gewoon nieuwschierig naar :wondering:

dennis1973

Registered User
ik zet ook mijn collectie voor het eerst hier neer .... beetje rommelig maar goed ;-)
ik weet niet of ik het goed doe , het is meteen ff een test!!!
komt bij alpeco en loots vandaan :)
Afbeelding_003.jpg

Afbeelding_006.jpg

Afbeelding_0041.jpg

Laatst bewerkt:

pyro023

Registered User
ik zet ook mijn collectie voor het eerst hier neer .... beetje rommelig maar goed ;-)
ik weet niet of ik het goed doe , het is meteen ff een test!!!
komt bij alpeco en loots vandaan :)
Afbeelding_003.jpg

Afbeelding_006.jpg

Afbeelding_0041.jpg

Zozo,nette collectie man!
Hoeveel heeft dit je ongeveer gekost als ik vragen mag?
Zo te zien heb je het meer op sier dan op knal of niet?

mvg pyro023

witus

Registered User
Hello!
It's my fireworks for new year eve 2007/2008:

- JW10 Jaguar
- JF10 Trole
- JW05 Pluton
- JW42 Black Cat
- JW63 New Generation 16
- SM9880 Babel
- SM2126 Macrocosmos III

All: 155 zł (44 euro)

d669777e30379c01.jpg

All fireworks from Jorge.

motzzz

Registered User
Oke bedankt, maar wat zijn de effecten? en hoeveel Inch? of weet je dat niet?

Ben ik gewoon nieuwschierig naar :wondering:

die sahara thunder is één en al knal plezier:bigsmile: en die andere is volgens mij een leuke sier box. maar alpeco heeft altijd wel leuk spul hoor:cool: ook als je niet meer dan 100€ wilt uitgeven :p wat natuurlijk niet het geval is:p maar ik ga niet voor boven de 500€ wat sommige hier echt makkelijk overschrijden met hun collectie :smile1:

gr motzz:smile:

dennis1973

Registered User
Zozo,nette collectie man!
Hoeveel heeft dit je ongeveer gekost als ik vragen mag?
Zo te zien heb je het meer op sier dan op knal of niet?

mvg pyro023

dit alles heeft me zo een 7 a 800 euro gekost :bigsmile:
en idd de tijd dat ik met vlinders en nitraatjes gooide is al een tijdje voorbij :blink1: ik doe nu liever meerdere potten tegelijk aansteken ... en natuurlijk blijven de chainthunder en 100k en hindoe rollen in me collectie

greetz dennis

DjTerence

Registered User
die sahara thunder is één en al knal plezier:bigsmile: en die andere is volgens mij een leuke sier box. maar alpeco heeft altijd wel leuk spul hoor:cool: ook als je niet meer dan 100€ wilt uitgeven :p wat natuurlijk niet het geval is:p maar ik ga niet voor boven de 500€ wat sommige hier echt makkelijk overschrijden met hun collectie :smile1:

gr motzz:smile:

haha oke bedankt man :)

Ik zit met men Illegale Collectie rond de 430 euro, heb 2 ECHTE Zink 902's besteld, krijg ik waarschijnlijk volgende week :cool:

Marco

Registered User
ik heb me toch maar eigenaar gemaakt van de Happy New Year, ik kon hem niet laten liggen , ben te nieuwsgierig wat eruit gaat komen.Dus bij deze toegevoegd, foto,s volgen later, dmv edit.
greetsz M

Nol

Registered User
img3513yr7.jpg

dit is niet alles maar het grootste deel licht op een plek verstopt waar ik niet zo
heel makkelijk bijkom dus dat pak ik laatste 3 dagen van het jaar :p
wat je ziet:

1x 20 nitraat
3x 100 normale strijkers
5x 60 weco mini corsairs
9x spanish cracker
4x Chooét banger

wat je niet ziet:
2x 10 Nitratethunder
1x 10 matjes 70knal
1x thumping thunders(20 stuks)
1x Black bermuda's (20 stuks)

Laatst bewerkt:

sean

Banned
yeses mina waar halen jullie al dat spul vandaan.. ik bedoel het spul waar je kvk voor nodig hebt.. Als ik dat spul kan krijgen heb ik ook wel 1000 euro voor vuurwerk over. Heb er filmpjes van gezien wauw dat is pas vuurwerk.. Ik had vroeger ook lawine pijlen en grote fontijnen van 60 cm hoog die minimaal 5 meter hoog spoten en minstens 4 minuten lang wat een geweld was dat de hele straat in vuur en vlam....en de lawinepijlen dat waren geen knallen maar dreunen dat is het geld meer dan waard, heb daar ook heimwee na... Maar kan ze nu nergens meer krijgen:(((( Nu zit ik dus van armoede opgescheept met NL vuurwerk.. Daarom koop ik hier in nederland ook voor niet meer dan 300 euro meer is me nl spul niet waard.. Ik probeer het er beste van te maken met de thunder kings van zena , 25shuss 250 en 500 shots fluted van herlat , exstreme salute 19 van barraly legal, verder 2 of 3- 500 grammers , 10 -200 grammers en 1 of 2 grote sierpakket voor in de vooravond.... weet alleen nog geen adress in nl voor de 250 en 500 shots fluted van herlat, heb internet al afgezocht maar tervergeefs... iemand een adress??

Kobajo

FPM Filmer
Ik had vroeger ook lawine pijlen en grote fontijnen van 60 cm hoog die minimaal 5 meter hoog spoten en minstens 4 minuten lang wat een geweld was dat de hele straat in vuur en vlam

Ben benieuwd welke fontijnen dat waren die 4 minuten lang spuiten.

Nu zit ik dus van armoede opgescheept met NL vuurwerk.. Daarom koop ik hier in nederland ook voor niet meer dan 300 euro meer is me nl spul niet waard..

Hoezo opgescheept??
Je bent niet verplicht tot het kopen van consumenten vuurwerk.
Als je het Nederlandse vuurwerk zo slecht vindt moet je het ook niet kopen, dat zou ik in ieder geval doen.

sean

Banned
Allereerst Yeses mina Bas1971 wat heb jij daar voor MONSTERBOLLEN hahahaha die zijn alleen al mooi om naar te kijken zonder dat je ze afschiet niet normaal
wat een BOLLEN :))))))) doe mij er een paar.. De fontijn die ik had stond nergens een
merk op of waar ze vandaan kwamen er zat bruin papier om je weet wel. De fontijn was 2 slagen groter ongeveer als de meeste fontijnen die ik hier op de foto,s zie..
Nu ik het er zo over heb wil ik ook wel weten wat voor merk het was en waar ze precies
vandaan komen. iemand??
En kobajo ja ik overdrijf een beetje dat nl vuurwerk slecht is ,er zit ook wel mooi spul bij
wat ik zeker wel ga kopen, maar ik bedoel als ik alpeco kon kopen was de keus niet moeilijk.. Nieuwschierig wat vinden jullie eigelijk van nl vuurwerk??? Ik vind dat het er wel beter op geworden is Iik hoop dat het de komende jaren nog meer op vooruit gaat en dat de Demo shows van de winkels blijven bestaan dat is ZEER goed voor het vuurwerk in nederland....

Bovenaan