Collectie 2007/2008

nilo19

Registered User
PC180022.JPG

wat je ziet:
2x harten.
2x colourful king cracker.
2x colour flower.

Illegaal

wat je niet ziet.
20x lawinepijlen devil.
1x doosje vlinders.
3x 100.000 klapper.

Legaal Brave en Wichers

Showdown 500 gram.
Schockwave.
Extreme Salute.
Break down 500 gram.
Missele Attack.
final hour.
cakebox 2 met 6x 16 schots cake`s.

Update volgt nog

motzzz

Registered User
tja ;) dan voeg ik ook maar wat toe :D

men zink pijltjes met geluk te pakken gekregen! (JA ORIGINEEL)

DSC04050.jpg

DSC04049.jpg

DSC04047.jpg

kan niet w8en om ze te testen :D

gr motzzz

pyro023

Registered User
hier dan mijn laatste illegale vuurwerk update voor dit jaar.
24xzink 901(met zwarte koker)
14xbig piratka(nitraat uit polen)
vuurwerk008ga0.jpg

vuurwerk011tl9.jpg

mvg pyro023

Laatst bewerkt:

--sjon beton--

Registered User
dat kun je toch wel zien dat het imitatie pijlen zijn?
punt 1: stok aan de pijl
punt 2: in verpakking
punt 3: pijl is veelste bruin
punt4: niet alles geloven wat een dealer zegt;)

DjTerence

Registered User
Wil niets zeggen hoor sjon.... maar die stokken zijn er met behulp van tape aan vast gemaakt.
Daarnaast hoeft de kartonnen doos ook niet persé van de zinks te zijn(er niet bij te horen dus..).
Er zit gewoon een beschermkapje om de lont, dus misschien zijn het gewoon goede hoor ;)

Sweet Laker

Registered User
Misschien wel ja, maar waarschijnlijker is het dat ze imitatie zijn. Er roepen niet voor niets zoveel mensen dat het imitatiepijlen zijn.

Maar, geloof moet je blijven houden haha ;)

pyro023

Registered User
Waarom twijfelen jullie er uberhaupt nog over of dit de immatie pijl of de echte is?
Dat zie je toch in 1 oogopslag?
1.echte zink is meer grijsachtig en deze bruin.
2.zink wordt los geleverd en deze per 10.
3.dopje op de lont is bij de echte zink rood en is vlak aan de onderkant en bij deze is die oranje en loopt in een punt.

mvg pyro023

Son-T

Registered User
Ik heb je vanmiddag in een andere thread en anderen met mij ,er op gewezen dat dit imitaties zijn. Als meerdere mensen dit zeggen snap ik niet dat je dat in twijfel brengt.Zo kom je post hierboven wel over namelijk bij mijn.
Als jij meer weet dan wij moet je maar met bewijzen komen dat deze uit de zinkfabriek komen .
En dat doen we dan wel in een andere thread en niet hier!!!!!!
Nu weer ontopic collecties 2007/2008 graag!!!

Marco

Registered User
hier een aantal foto's van mijn collectie van 2007 tot dusver:

[/QUOTE]

en hier heb ik nog aan toegevoegd de 100 shots green glittering palm tree van Bonbridge en de 2007 FS 200s color crosette van Bonbridge en nog de plum bloom fontein en 3 chainthunders 500 en 100 bonbridge pijlen .Verder heb ik nog 24 weco potten.En nog twee 25s spiral thunders en twee 49s Green tail with thunder.

Laatst bewerkt:

Marco

Registered User
Mooie collectie Marco. Mag ik vragen wat er in die dozen met dat ijzer eromheen zit?

in die dozen zitten exact hetzelfde,namelijk 9 potten van Weco ,dit pakket was bij Alpeco te verkrijgen voor 70 euro.Het zijn wel leuke potten , die zijn eigenlijk toch maar voor wat optewarmen met oudejaarsavond.Ik zal er eens wat foto,s van maken en die dan erbij posten.Maar dat word wel pas wat voor oudejaarsavond.

Bovenaan